Bliv afdelingsledelsessekretær i en dynamisk IT-afdeling med ansvar og personlig udvikling

dato

Er du effektiv, selvstændig og god til at skabe overblik både for dig selv og dine omgivelser? Er du en holdspiller samtidig med, at du spreder god stemning? Så er du måske IT afdelingens nye afdelingsledelsessekretær.

Jobbet:

I jobbet som afdelingsledelsessekretær vil du blive en del af ledelsessekretariatet og din primære opgave er at understøtte IT ledelsen, men du vil også indgå i arbejdsfællesskaber med dine øvrige kollegaer i afdelingen. Vi er pt. en afdeling på 46 medarbejdere og har en bred opgaveportefølje, der omfatter IT projekter, udviklings- og implementeringsprocesser samt drift og supportopgaver. Organisatorisk er vi opdelt i Klinisk IT, Teknisk IT samt ledelsessekretariat.

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Et spændende job med stor selvstændighed og ansvar
  • Indflydelse på egne arbejdsopgaver
  • En uformel tone blandt alle faggrupper
  • Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen, herunder mulighed for hjemmearbejde.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Stillingen består af en lang række forskellige administrative opgaver herunder:

  • Understøtte ledelsen i økonomistyring og driftsoverblik.
  • Tovholder på rekrutteringsprojekter, introforløb og onboarding af nye medarbejdere
  • Udarbejdelse af dagsordener, referater og direktionsindstillinger.
  • Koordinering af ledelsesmæssige initiativer og projekter.
  • Planlægning af møder, events og administrative processer.
  • Redaktør på afdelingens Intranetsider og administrator på Plan2learn
  • Ad hoc-opgaver inden for økonomi, administration og ledelsessupport.
  • Understøtte ledelsen med diverse HR opgaver.


Dine kvalifikationer:

Vi søger en der er dygtig til at skabe overblik, få ting fra hånden og samtidig være udpræget holdspiller. Du er kontoruddannet eller lignende og har flere års erfaring som sekretær. Det er en fordel men ikke et krav hvis du har erfaring fra en politisk ledet organisation.

Du er vant til at varetage en bred vifte at administrative opgaver, og du trives i en tempofyldt og uforudsigelig hverdag og er proaktiv i opgaveløsningen. Du bliver et naturligt samlingspunkt for mange i afdelingen og det er derfor vigtigt at du tager initiativ og ansvar samt er serviceminded og imødekommende i relationen til dine kollegaer.

Ansættelsesvilkår:

Der er tale om en fast stillingen på 37 timer pr. uge. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst med HK Kontor og IT. Dit primære arbejdssted er Vejle Sygehus, men kan også inkludere andre matrikler.

Ansøgningsfristen er den 14. april og vi forventer at afholde samtaler i uge 22 og 23.

Her du spørgsmål til stillingen kan du kontakte ledelsessupporter Gitte Rosenkilde på tlf.: 29461507 / gitte.rosenkilde@gmail.com eller IT Chef Thomas Wriedt tlf.: 24450778 thomas.wriedt@rsyd.dk


Tiltrædelse hurtigst muligt.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Beriderbakken, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/93542222-b090-4493-bd43-41b87a318965

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet