BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
IT-Infrastrukturspecialist
Vil du være med til at designe Danske Diakonhjems fremtidige IT-infrastruktur?
I Danske Diakonhjem er vi i gang med en større digitaliseringsproces, og vi søger derfor en IT-Infrastrukturspecialist, der kan hjælpe os med at transformere vores IT-landskab og styrke det daglige liv for 4000 brugere.
Du bliver en del af IT-afdelingen på Danske Diakonhjems hovedkontor i Vejle, hvor vi ud over at sikre en høj kvalitet i vores opgaveløsning i også vægter sammenholdet højt og sætter pris på en uformel omgangstone.
Dine opgaver som IT-Infrastrukturspecialist I vores IT-afdeling arbejder vi dedikeret for at sikre en effektiv og sikker drift. Du vil spille en central rolle i at designe og vedligeholde vores infrastruktur med fokus på optimal drift og sikkerhed.
Dine opgaver og ansvarsområder vil være:
- Designe, implementere og vedligeholde serverinfrastrukturen.
- Overvåge og optimere systemer og servere for at sikre stabil drift.
- Udvikle og implementere passende sikkerhedstiltag og -procedurer.
- Identificere og håndtere sikkerhedsrisici proaktivt.
- Finde løsninger til tekniske problemer og sikre optimal drift gennem samarbejde med IT-teamet.
- Udarbejde og vedligeholde nødvendig dokumentation.
- Prioritere opgaver inden for servere og netværk.
Om dig Vi søger en knivskarp kollega med en relevant IT-baggrund og flere års erfaring inden for IT-infrastruktur. Du skal have en solid teknisk baggrund, være i stand til at arbejde både struktureret og selvstændigt og samtidig have en naturlig nysgerrighed efter at søge ny viden.
Desuden har du:
- Dybtgående erfaring med Microsoft Azure, herunder administration af Azure AD, VM’er, netværk, og sikkerhedsløsninger.
- Erfaring med routing og switching, især Cisco Meraki.
- Kompetencer i opsætning og vedligeholdelse af firewalls og VPN-løsninger.
- Solid erfaring med administration af Windows Server-miljøer samt virtualiseringsplatforme som VMware og Hyper-V.
- Kendskab til scripting og automatisering (PowerShell).
- Stærke kommunikative evner og en åben tilgang til samarbejde.
Vi tilbyder: Som vores nye kollega kan du forvente at blive budt velkommen i et fællesskab, hvor ordentlighed og respekt for det enkelte menneske ligger os på sinde. Vi vægter et godt og tillidsfuldt arbejdsmiljø, hvor du får frihed under ansvar, indflydelse på opgaveløsningen og mulighed for at gøre en forskel, der kan mærkes hos dine kollegaer og de enkelte hjem.
Du får frihed under ansvar samt mulighed for fleksible arbejdstider efter aftale.
Det praktiske: Du ansættes på funktionærkontrakt til markedsvilkår.
Din arbejdsplads bliver på Danske Diakonhjems hovedkontor, Skomagervej 11 i Vejle, hvor resten af IT-teamet sidder, men der vil i begrænset omfang være mulighed for hybrid arbejdsplads.
Stillingen er en fuldtidsstilling på gennemsnitligt 37 timer.
Vi opfordrer dig til at sende din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende behandler ansøgninger. Ansøgningsfristen er 15. september 2024.
Send din ansøgning til stillingen via knappen "Ansøg" her på siden.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte IT-chef Thomas Bjerg på 2910 0110.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Danske Diakonhjem, Skomagervej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103163