BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en servicemindet, engageret og faglig dygtig administrativ medarbejder, som har erfaring med eller interesse for det sociale område. Dine primære arbejdsopgaver vil være det administrative arbejde inden for Social & Psykiatriområdet, hvor du sammen med dine kolleger vil sætte rammer og retning for det administrative arbejde i organisationen.
Du bliver en del af Administrationen i Center for Social Rehabilitering (CSR), hvor der i forvejen er 3 administrative medarbejdere ansat. I teamet deles du og dine 2 kontorkolleger om de fleste af opgaverne. I har jeres egne ansvarsområder og afdelingsledere I understøtter, men der er altid hjælp at hente og mulighed for faglig sparring hos dine kolleger. Vi har en opgavefordeling med en primær og sekundær, så der kan dækkes ind på alle opgaver ved ferie/fravær.
Dit arbejdssted bliver primært i Sundhedshuset, Vestre Engvej 51 i Vejle, hvor du vil have din faste kontorplads.
Stillingen er en fast stilling med tiltrædelse 1. maj 2024 eller efter aftale. Timetallet er 34-37 timer efter aftale.
Arbejdsopgaver
- Løn- og personaleadministration i KMD OPUS Vagtplan for dele af CSR, herunder løbende opfølgning på ferie, fravær, normtid og lign.
- Servicering og understøttelse af ledere og medarbejdere i CSR. Sammen med afdelingslederne i de afdelinger, hvor du laver løn- og personaleadministration, afstemmer i, hvad der bedst understøtter den enkelte afdelingsleder. Derudover vil der også være ad hoc opgaver, spørgsmål mv. fra både centerleder, afdelingsledere og medarbejdere.
- Administration af hjælper- og ledsagerordningen iht. SEL §§ 94 og 97.
- Håndtering af ansættelser og fratrædelser.
- Ind- og udskrivning af borgere i relevante fagsystemer.
- Beregning og udbetaling af plejevederlag ved pasning af døende i samarbejde med kollega. Din kollega vil være den primære på opgaven og du vil være den sekundære.
- Opdatering og vedligehold af data og skriftligt materiale i div. systemer.
- Planlægning og tilrettelæggelse af møder, temadage og kurser.
- Udfærdigelse af kontrakter og indberetning i Nexus ved salg af ydelser til eksterne leverandører.
Din profil
- At du er servicemindet og har stor lyst til at understøtte og servicere afdelingsledere og medarbejdere. I serviceringen ligger også at medarbejderne ofte kan have brug for hjælp/svar mellem deres aftalerne med borgerne, så det er vigtigt, at du er tilgængelig og kan håndtere afbrydelser i øvrige opgaver.
- At du har relevant uddannelse svarende til opgaveløsningen.
- At du har kommunal erfaring eller kendskab til offentlig administration.
- Har flair for eksisterende og nye it-systemer (Fx ØS indsigt, Excel, Word, KMD Rollebaseret Indgang, Nexus, SBSYS, E-indkomst).
- At du har interesse for, og lyst til, at arbejde med løn- og ansættelsesforhold. Har du erfaring med det er det en fordel.
- At du har flair for at læse og omsætte/fortolke personalepolitikker, overenskomster og lønindplaceringer i forhold til fx SL, FOA, DS og DSR-områderne. Har du erfaring med det er det en fordel.
- At du kan varetage almene kontor-/ sekretær opgaver såsom telefonpasning, mødereferater og andre lignende opgaver.
- Du kan lide, at der er rutineopgaver, men samtidigt også områder, hvor du skal være undersøgende og opspore relevant viden for at løse opgaven.
- At du er fleksibel ift. opgaveløsningen og arbejdstider.
- At du bidrager til det gode arbejdsmiljø.
- Du har sans for tal, økonomi og skriftlighed.
- Du er god til at kommunikere og samarbejde og kan stille krav til dine kollegaer.
- Du er kvalitetsbevidst og kan arbejde selvstændigt med opgaverne.
Center for Social Rehabilitering er en del af Social & Psykiatri under Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune. Der er 300 ansatte i centret og i Administrationen har vi en bred række af opgaver, hvor vi understøtter at driften i centret kører. I Administrationen er vi optaget af "den gode administration" og hvordan vi på bedste vis kan understøtte ledere og medarbejdere i at lykkes med deres opgaver, foruden at yde god service til borgere og samarbejdspartnere.
Vi tilbyder dig
- Et spændende og udfordrende arbejde med en stor grad af selvstændighed under ansvar og med stor indflydelse på egen tilrettelæggelse af arbejdet.
- Et meningsfyldt og afvekslende arbejdsliv, hvor din indsats har stor betydning for borgere, medarbejdere og ledere.
- God introduktion med introprogram. Der vil være en kombination af sidemandsoplæring, vejledninger at støtte sig til og relevante kurser ift. opgaveløsningen, så du kommer godt i gang med opgaverne.
- Engagerede og positive kolleger, hvor der er mulighed for faglig sparring og stor erfaring at trække på.
- En indholdsrig arbejdsdag og mange gode grin.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling med tiltrædelse 1. maj 2024 eller efter aftale. Timetallet er 34-37 timer efter aftale.
På den fysiske placering i Sundhedshuset er dørene åbne for borgere kl.8.00 – 15.00 mandag til torsdag og kl.8.00 – 13.00 om fredagen. Det vil også typisk være i det tidsrum at medarbejderne og ledere er på matriklen, samt hvor Administrationen er tilgængelige på kontoret og telefonen. Derfor vil din primære arbejdstid ligge i det tidsrum, men der afstemmes internt i Administrationen til at sikre dækning, hvis du gerne vil møde lidt før eller efter kl.8.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og reglerne om Ny Løn.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er d. 10. marts 2024. Votering forventes afholdt d. 11. marts 2024 og indkaldelser sendes ud hurtigst muligt herefter.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 15. marts 2024.
Har du lyst til at vide mere?
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte administrationsansvarlig Adam Madsen på tlf. 76 81 61 31 (adbma@vejle.dk), adm. medarbejder Jane Fonnesbæk på tlf. 76 81 60 71 (janfo@vejle.dk) eller Centerleder, Lotte F. Kjeldsen på tlf. 29 36 12 66 (lofkj@vejle.dk) (kun i uge 10).
Du kan også se mere om os i videoen her:
https://dreambroker.com/channel/snc64xis/6wpi89l6?quality=1080p
Eller se mere på vores LinkedIn-side: https://www.linkedin.com/company/center-for-social-rehabilitering
Du kan læse vores strategiplan her: Strategiplan
Du kan også se Vejle Kommunes personalepolitiske værdier her: https://www.vejle.dk/job/job-hos-os/om-at-vaere-ansat/personalepolitik/
Attester
Vi indhenter offentlig straffeattest med samtykke.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d7405b39)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Vestre Engvej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993391