BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig administrativ medarbejder, der sætter en ære i at have styr på tingene, og som trives med en god blanding af rutineprægede opgaver og diverse ad hoc opgaver.
Din hverdag vil bl.a. omfatte:
- Oprettelse af nye sager
- Planlægning af montørernes hverdag, hvilket omfatter kontakt til slutkunder via telefon, mail og SMS.
- Dialog med kunder, der ringer ind
- Ugentlig opfølgning på sagsstatus
- Bestilling af reservedele
- Afslutning af sager
- Diverse ad hoc opgaver
- Fakturering
Vi er på udkig efter dig, der:
- Er mødestabil
- Er struktureret
- Kan sige tingene, som de er – på den gode måde
- Der leverer verdens bedste service – hver gang
- Gør tingene ordentligt
- Kan have mange bolde i luften samtidig og bevare overblikket
- Evt. kan håndtere daglig bogføring, lønafregning og betalinger
- Ønsker en arbejdsuge på mellem 18-25 timer
- Har erfaring fra lignende stillinger
Lidt om os:
I Jysk Vinduesservice ApS udfører vores servicemontører alt arbejde indenfor døre og vinduer, der omfatter reparation, servicering og udbedring mv. Vi kører service for både private og erhvervskunder – heriblandt flere af de danske vinduesfabrikanter.
Vi har base i Lindved ved Vejle, men vores montører kører over hele Jylland, Fyn og de små øer.
Vi er en del af Kildegaard tømrer & byggefirma ApS.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (18-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
KILDEGAARD TØMRER & BYGGEFIRMA APS, Ørum Skovvej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084393