Administrativ medarbejder til spændende vinduesservicevirksomhed i Vejle

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig administrativ medarbejder, der sætter en ære i at have styr på tingene, og som trives med en god blanding af rutineprægede opgaver og diverse ad hoc opgaver.

Din hverdag vil bl.a. omfatte:

  • Oprettelse af nye sager
  • Planlægning af montørernes hverdag, hvilket omfatter kontakt til slutkunder via telefon, mail og SMS.
  • Dialog med kunder, der ringer ind
  • Ugentlig opfølgning på sagsstatus
  • Bestilling af reservedele
  • Afslutning af sager
  • Diverse ad hoc opgaver
  • Fakturering

 

Vi er på udkig efter dig, der:  

  • Er mødestabil
  • Er struktureret
  • Kan sige tingene, som de er – på den gode måde
  • Der leverer verdens bedste service – hver gang
  • Gør tingene ordentligt
  • Kan have mange bolde i luften samtidig og bevare overblikket
  • Evt. kan håndtere daglig bogføring, lønafregning og betalinger
  • Ønsker en arbejdsuge på mellem 18-25 timer
  • Har erfaring fra lignende stillinger

 

Lidt om os:

I Jysk Vinduesservice ApS udfører vores servicemontører alt arbejde indenfor døre og vinduer, der omfatter reparation, servicering og udbedring mv. Vi kører service for både private og erhvervskunder – heriblandt flere af de danske vinduesfabrikanter.

Vi har base i Lindved ved Vejle, men vores montører kører over hele Jylland, Fyn og de små øer.

 

Vi er en del af Kildegaard tømrer & byggefirma ApS.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (18-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

KILDEGAARD TØMRER & BYGGEFIRMA APS, Ørum Skovvej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084393

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook