Administrativ rådgiver til Jobcenter Vejle

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Struktureret og løsningsorienteret administrativ rådgiver til Jobcenter Vejle

Er du god til at planlægge, koordinere og gennemføre - og kan du jonglere med mange forskellige opgaver samtidig med, at du bevarer overblikket? Går du pragmatisk og løsningsorienteret til opgaverne – krydret med i situationer at bidrage til udvikling inden for det administrative felt? Er du en god holdspiller – og kan du også selv afslutte? Kan du sige ja til dette, så læs videre.

Vi søger en administrativ rådgiver til det administrative team i Jobcenter Vejles tværgående center, Support & Ydelse, der har en understøttende funktion til jobcentrets ledelse og driftscentre. 
 Om jobbet
Du vil blive en del af det administrativt team, som har opgaver på tværs af jobcentret.
 
Vi arbejder på de indre linjer og har ikke direkte borgerkontakt. Teamet understøtter både ledelse og drift, hvilket giver en meget alsidig hverdag med mange forskellige opgaver. Du skal derfor kunne navigere i en travl hverdag og kunne sadle hurtigt om, når opgaven kræver det. 

Dine hovedopgaver bliver bl.a. at 

•    Understøtte ledelsen i bl.a. rekrutteringsprocesser, præsentationsmateriale, journalisering, rapportskrivning m.m.
•    Have en koordinerende rolle med mødeplanlægning, udarbejdelse af dagsorden og referatskrivning ved faglige såvel som møder i ledelsen
•    Løbende at optimere og kvalitetssikre arbejdsgange og procedurer 
•    Understøtte arbejdsmiljøarbejdet
•    Understøtte og deltage i diverse arrangementer som f.eks. Årets Rummelige Virksomhed og Godt Håndværk
•    Sikre en ensartethed (den røde tråd) i struktur og kvalitetssikring på tværs af jobcentrets administrative områder
 Vi forventer at
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal have en stærk administrativ profil og trives i det administrative arbejde.

Du arbejder helhedsorienteret, og med et særligt øje for detaljerne. Du er stærk i både mundtlig og skriftlig kommunikation, er beslutningsdygtig og parat til at gribe nye udfordringer på et område under konstant forandring. 

Du trives i en hverdag, hvor opgaveoptimering og -udvikling går hånd i hånd med praktiske gøremål og rutineprægede opgaver. Du arbejder med et højt serviceniveau og begår dig godt i dialogen med alle, og bliver oplevet om en attraktiv samarbejdspartner.

Du arbejder selvstændigt og struktureret og evner at følge opgaverne til dørs. Derudover arbejder du ansvarsfuldt og med respekt for det fortrolige rum, vi er en del af, fordi opgaverne løses i tæt samarbejde med ledelsen.
 Vi tilbyder dig
Et job, hvor du kan bruge de frie rammer, i arbejdet med at rykke mennesker i en forandring. Vi spiller hinanden gode for sammen at lykkes med kerneopgaven - at få borgerne i job eller uddannelse. På vores arbejdsplads giver vi hinanden anerkendelse, som er med til at fremme vores arbejdsglæde og faglig stolthed.

Vi er stolte af at have en åben og ærlig dialog, hvor der er plads til faglig dialog. På denne måde skaber vi sammen de bedste betingelser for læring og vidensdeling.

Jobcenter Vejle tillægger det stor værdi, at vores arbejdsplads er et rart sted at gå på arbejde, derfor er ovenstående personalepolitiske værdier for Vejle Kommune retningen for et bæredygtigt arbejdsfællesskab hos os. Vejle Kommune er en røgfri arbejdsplads.

I jobcentret har vi kantine- og frugtordning samt en velfungerende personaleforening, som arrangerer spændende arrangementer såvel som vores hyggelige julefrokost.
 Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på fuld tid med ansættelse 1. april 2024 eller snarest muligt. Løn i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst.
 Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 18. februar 2024.
Vi forventer, at samtalerne finder sted 20. og 21. februar 2024.
Vi benytter case til samtalen. 
 Om os 
Digitalisering, kvalitetssikring & administration er en del af Center for Support & Ydelse, hvor et af vores pejlemærker er at være et fagligt stærkt og synligt center, som er kendt for et stort servicegen og en god stemning. Samtidigt sætter vi en ære i at levere et fagligt ordentligt arbejde.

I afsnittet er vi 11 engagerede medarbejdere fordelt på digitaliserings- og udviklingskonsulenter samt tre administrative rådgivere. Jobcenter Vejle har i alt ca. 285 medarbejdere fordelt på fem forskellige adresser. Vi arbejder dagligt med at servicere virksomheder med den arbejdskraft, de efterspørger, samt hjælpe borgerne til at stå bedst muligt i forhold til de jobmuligheder, der er. 
 Har du lyst til at vide mere?
Så er du velkommen til at ringe til centerleder Lone Lisby på mobilnr.: 30 34 71 09. Får du ikke fat i hende kan du lægge en besked eller sende en mail med dine spørgsmål til lonli@vejle.dk.

Derudover kan du læse mere om os her: Job i Økonomi- og Arbejdsmarkedsforvaltningen - Vejle Kommune
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=adc0df2c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Havneparken, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986613

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook