Bliv administrativ nøgleperson hos UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

dato

Bliv en del af den administrative rygrad i UCL’s efter- og videreuddannelse

Er du vild med systematik, orden og overblik? Vil du gerne være den nøgleperson, som giver kunder og studerende en god oplevelse?

Hos Kompetence- og Organisationsudvikling ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole laver vi kompetenceudvikling til den offentlige og private sektor i form af akademi- og diplomuddannelser samt kurser og konferencer. Vi søger en dygtig og struktureret administrativ medarbejder der har mod på at blive en del af den rygrad, som binder vores organisation sammen.

Arbejdsopgaverne er mangeartet og til tider komplekse. Derfor er det vigtigt, at du trives med stor
selvbestemmelse og tætte deadlines. Vi lægger vægt på at skabe et miljø, hvor der er plads til faglig sparring, og hvor vi giver en hånd med, når kolleger har brug for det. Alt sammen med det fælles mål at skabe så god en oplevelse for vores kolleger, studerende og kunder som muligt. Af samme årsag har vi et vedvarende fokus på forenkling og udvikling af arbejdsgangen, og vi forventer, at du er klar til at byde ind med nye indsigter, ideer og muligheder.

Faglige kompetencer
Vi forestiller os, at du har:

  • En kontoruddannelse, en Administrationsbachelor eller en anden videregående uddannelse.
  • Gode kommunikative evner i både skrift og tale.
  • Erfaring fra uddannelsesverdenen og et indgående kendskab til studieadministration på uddannelser fra de videregående efteruddannelser.
  • Flair for it og en naturlig, god forståelse for dataflows.
  • Lysten til at håndtere selvstændig opgaveløsning med mange deadlines.
  • Erfaring med sektorens it-systemer så som - Aqoola, ESAS, Navision, Itslearning, Timeedit, Wiseflow mfl., vil klart være en fordel.


Personlige kompetencer
Vi forestiller os at du:

  • Har et administrativt drive og gerne vil understøtte både vores uddannelser, studerende og kunder.
  • Trives i et miljø hvor du selvstændigt skal koordinere opgaverne med kollegaerne i teamet.
  • Arbejder systematisk, grundigt og effektivt - med blik for høj kvalitet og service.
  • Har en kreativ og innovativ tilgang til problemløsning.
  • Har et godt overblik og trives med perioder, hvor der er spidsbelastning og skarpe deadlines.
  • Har gode samarbejdsevner, er udadvendt, engageret og opsøgende samt er i besiddelse af godt humør.

Ansættelse
Dit primære arbejdssted bliver Boulevarden 25 i Vejle, men der vil også være arbejdsopgaver, som knytter sig til kursusadministrationen på vores matrikler i Odense.
Vi tilbyder et spændende job i en dynamisk organisation, hvor vores kunder og uddannelser er i fokus. Desuden tilbyder vi løbende faglig og personlig udvikling. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor.

Stillingen er på 37 timer/ugentlig og ønskes besat 1. august eller snarest hurtigst muligt.

Ansættelsen sker i henhold til Cirkulære om fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område samt Cirkulære om organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).

Vil du vide mere

Du kan læse mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole på www.ucl.dk. Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelseschef Birger Brandt på 2944 8675.

Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i uge 27.

Ansøgning

Finder du jobbet interessant, bedes du uploade din ansøgning og CV senest den 26. juni 2025

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Boulevarden, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b605d17b-eef9-42be-b09c-720511fa0650

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet