Direktionsassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring som direktionssekretær, executive assistant eller lignende, og er du nysgerrig på fremtidens ældrepleje? Har du lyst til at understøtte ledelsen og sikre, at det bedst mulige beslutningsgrundlag altid er til rådighed? Så er du måske den nye direktionsassistent.

I Danske Diakonhjem bliver du en del af en organisation, der sætter en kraftigt aftryk for fremtiden i en branche med stor bevågenhed, og hvor du kan være med til at gøre en forskel.  

Om jobbet

Jobbet som direktionsassistent er en nyoprettet stilling, og vi har en lang række opgaver, som ligger klar til dig, og samtidig får du mulighed for at være med til at udvikle og præge processerne.

Du skal først og fremmest understøtte ledelsen og hjælpe med at få enderne til at mødes i en travl hverdag. Din primære opgave er support til vores CEO i form af styring af kalender, møder, mødeforberedelse og beslutningsgrundlag i form af præsentationer og rapporter. 

Du får en central rolle i forhold til resten af vores ledergruppe og bestyrelserne i form af support til deres daglige arbejde, så de har det bedste udgangspunkt for at være velforberedte til alle planlagte aktiviteter. Det indebærer, at du mestrer struktur, planlægning og det totale overblik. 

Derfor kommer du tæt på mange væsentlige beslutninger - også mens de stadig er i idéfasen - så vi forventer, at du kan håndtere viden professionelt og loyalt, og at du kommer med dine værdifulde perspektiver og bidrag opnået gennem indsigt i ældreområdet og de politiske strømninger.

Ikke to dage er ens, så du skal have lyst til at gribe de opgaver, der lander på dit bord, store som små, og du skal trives i en dynamisk hverdag, hvor dagene ikke altid ender med at se ud, som planlagt. Det betyder, at for at lykkes i jobbet har du en handlingsorienteret og proaktiv arbejdsstil.

 

Hvem er du?

Du sidder i dag i en lignende rolle, hvor du hele tiden er to skridt foran og ved egen drivkraft forudser det nødvendige at gøre. Du motiveres af at se, at andre lykkes i kraft af din indsats, og du gør gerne lidt ekstra for at få tingene til at lykkes.

Du kan navigere i en travl hverdag og er god til at tilrettelægge og prioritere opgaver, da du vil blive mødt af mange løbende opgaver, som kræver en hurtig løsning.

Du har en videregående uddannelse, gerne på kandidatniveau og du har forretningsmæssig forståelse, er  fremadskuende, nysgerrig, opsøgende på viden og have gode formidlingsevner. Du er relationsskabende ud i organisationen og med relevante interessenter, og du har modet, viljen og lysten til at bidrage til Danske Diakonhjems fremtid - med ydmyg forståelse for vores fundament og værdier - med nye perspektiver. 

 

Hvad får du?

Da stillingen er nyoprettet, får du høj grad af indflydelse på jobbets indhold og form. Vi lover dig en bred variation af opgaver, hvor kompleksiteten er stor i forhold til størrelsen af organisationen, forretningsforståelse, lovgivning, samfundsdebat og vigtigst af alt værdier og menneskelig omsorg. Det giver dig rig mulighed for at udvikle opgaveporteføljen og få ansvar for mange interessante opgaver, der giver dig en platform til faglig, karrieremæssig og personlig udvikling.

Du bliver en del af en organisation med gode og dybt forankrede værdier, der udleves i hverdagen, og som gør en forskel. Vi sætter faglighed og det sociale fællesskab højt og tror på, at det skaber de bedste resultater - derfor er vores fokus på at spille hinanden gode med hjælpsomhed, en god, varm og uformel omgangstone og trivsel i fokus.

 

Ansøgning

Lyder det som noget for dig, så send os din ansøgning og fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvordan du kan bidrage til Danske Diakonhjem. 

Ansøgningsfristen er den 18. februar 2024, men vi behandler ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Send din ansøgning til stillingen via dette link.

Ved eventuel indkaldelse til en ansættelsessamtale vil vi bede dig om at besvare en præferenceprofilanalyse fra Garuda. 

Danske Diakonhjem opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  

 

Om os

Danske Diakonhjem har eksisteret siden 1958 og er landets største ikke-kommunale udbyder af pleje og omsorg på plejehjem og bofællesskaber. Vi er en landsdækkende selvejende non-profit-organisation, og vores mål er at levere hjemlig, hjertevarm og respektfuld pleje og omsorg. Vi driver og administrer i øjeblikket 80 HJEM og er ca. 5.300 medarbejdere. På hovedkontoret i Vejle er vi ca. 50 ansatte.

I Danske Diakonhjem er det kristne livs- og menneskesyn fundament og afsæt for vores arbejde, og vi forventer, at du kan se dig selv i en organisation, hvor nogle af de bærende værdier er, at vi betragter ethvert menneske som unikt og værdifuldt samt respekterer andres holdninger, meninger, værdier og levevis.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Danske Diakonhjem, Skomagervej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981829

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook