BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som disponeringskoordinator vil din hovedopgave være at organisere og planlægge kørselsopgaver inden for vejhjælp, sygetransport, dyreredning og bolighjælp for abonnementskunder. Du skal sørge for, at ressourcer som biler og personale bliver brugt på den mest effektive og økonomiske måde.
Arbejdstiderne kan variere fra uge til uge, og det er vigtigt, at du som ansøger er fleksibel og i stand til at arbejde på alle tidspunkter i døgnet. Dette inkluderer dag-, aften- og nattevagter samt arbejde i weekender og helligdage efter behov. Evnen til at tilpasse sig forskellige skift og arbejdstider er en væsentlig del af denne stilling.
Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:
- Disponering af kørselsopgaver inden for vejhjælp, siddende sygetransport, dyreredning og bolighjælp for abonnementskunder både inden for privat- og erhvervssegmentet samt samarbejdspartnere
- Optimering af ressourceudnyttelse med fokus på effektivitet og økonomi for at imødekomme kundernes behov på en serviceminded måde
- Håndtering af hektiske situationer med løsningsorienteret tilgang og hurtig reaktionsevne for at sikre kundetilfredshed
- Koordinering af vagtplanlægning herunder skiftevagter på dag, aften, nat, samt weekender og helligdage for at sikre kontinuerlig dækning
- Kvalitetsopfølgning og nøjagtig dokumentation af disponerede opgaver med omhyggelig rapportering for at opretholde høje kvalitetsstandarder
- Erfaring med koordinering og planlægning af kørselsopgaver især inden for transportområdet
- Evne til at organisere og fordele ressourcer som biler og personale på en effektiv måde
- Forståelse for geografiske og økonomiske aspekter af disponering
- Evne til at træffe beslutninger, tage ansvar og håndtere pressede situationer
- IT-færdigheder herunder brug af elektroniske opslagsværker
- Resultatorienteret og vant til at blive vurderet på præstationer
- Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
- Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
- Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
- Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
- Du kan fremvise en straffeattest
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende
Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på cv.jks.dk, så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.
Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:
- Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
- Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
- Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
- En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
- Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst så du får ordnede forhold og den rigtige løn udbetalt til tiden.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Vejle, Boeskærvej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017623