BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Materielgården leverer rammerne for det gode liv, der understøtter fællesskaber, og hvor vi kan leve og bo i balance. Kan du se dig selv i en afdeling, hvor hverdagen er i konstant forandring, og som har fokus på hele, tilpassede og effektive løsninger og som udvikler og vedligeholder bæredygtige rammer?
Vi søger en ny driftsassistent, der med afsæt i den daglige drift arbejder med administrative opgaver, håndterer tekniske henvendelser, samt løser praktiske opgaver i marken.
Arbejdsopgaver:
- Superbruger for IT-programmer; bl.a. Teams, Scanview, Tis-Web mv.
- Lettere fakturering og betalingsopgaver
- Hjælp til opsætning af mobil og IPad.
- Tilsyn i marken
- Hjælp med praktiske ting på Materielgården
- Indkøb af diverse vare
- Administrative opgaver i teamet
- Assistere fagkoordinator
- Hjælp med skadeanmeldelser og forsikringsskader
- Håndtering af gravetilladelser og LER
- Har en positiv indstilling og er fleksibel
- Ikke er bange for at prøve nyt
- Har erfaring med administrative opgaver
- Er struktureret og kan arbejde selvstændigt
- Har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
- Gerne har kendskab til drift af kommunale arealer
- En spændende og alsidig stilling
- Et stærkt og engageret team
- Gode arbejdsforhold og -vilkår
- Hverdage der aldrig er ens, det bliver aldrig kedeligt
Du vil blive tilknyttet Team - Anlæg og by, med 28 medarbejder, som blandt andet arbejder indenfor; Afvanding, Vejinventar, Rabatter, Renhold samt Anlægsarbejde. Du vil være en central person, der udfører driftsopgaver for hele Materielgården, en del af jobbet vil være med kontrol, tilsyn og andre praktiske opgaver - så regnjakken og gummistøvler kommer i brug.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.
Stillingen er en fuldtidsstilling med 37 timers arbejdsuge. Arbejdstiden er, som udgangspunkt, mandag til torsdag 7.00 – 15.30 og fredag 7.00 – 12.00.
Tiltrædelse snarest muligt.
Om os
Materielgården er en del af Facility, Management og Ressourcer, som er en del af Teknik & Miljø. Materielgården beskæftiger ca. 100 medarbejdere, og fungerer som en udførende driftsenhed. Vi varetager en bred vifte af driftsopgaver i Vejle Kommune. Vores opgaver er mangeartede, hvilket betyder, at alle hjælper til, hvor der er behov. Det er derfor yderst vigtigt, at du udover ovenstående arbejdsopgaver også er indstillet på, at du eventuelt skal hjælpe med at løse andre opgaver.
På Materielgården værdsætter vi holdindsatsen og vi har i særlig grad fokus på at gentænke serviceoplevelsen for vores borgere og samarbejdspartnere. Vi har fokus på, at vi yder service af høj kvalitet, så borgere og samarbejdspartnere altid får den løsning, der giver mest mulig værdi.
Flere oplysninger
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte teamleder, Mikal Bladt på mobil 24234718 eller pr. mail mioeh@vejle.dk.
Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 18. februar 2024. Første ansættelsessamtale forventes afholdt den 21. og 22. februar 2024 og anden samtale den 23. februar 2024.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=aa821ec8)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Vardevej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5984297