BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en energisk, initiativrig, opfindsom og udfarende sælger, som finder det interessant at kontakte nye kunder, nuværende kunder samt udvikle et forhandlernetværk.
Kan du se dig selv i en stilling, hvor virksomhed, kunder og salg er i fokus.
Så har vi stillingen til dig!
Du vil skulle sælge maskiner fra AUSA (dumper, teleskoplæsser og gaffeltruck). GreenMech (flishugger) BöCKER (kraner) og MAEDA (mini kraner) samt lifte fra Snorkel.
Du vil blive en del af salgsteam bestående af dig og en anden sælger samt en salgschef. Og du vil referere direkte til salgschefen.
LIDT OM OS:
Ahern Denmark A/S, er leverandør af Snorkel Lifte, DENKA og Europe Lifte, AUSA produkter, Maeda minikraner, Böcker kraner, GSR lastbillifte, Greenmech flis hugger samt service og reservedele i Danmark, Norge og Sverige. Hver dag sikrer vores dygtige teknikere driften af vores kunders maskiner med service og reparationer. Vores reservedelslager sikrer rådgivning og koordinering af reservedele til alle opgaverne og yder en kundeservice, som gør en positiv forskel. Ahern Denmark A/S er en del af Ahern Familien med base i USA.
ANSVAR OG OPGAVER:
Opsøgende salg hos potentielle kunder, identificering af potentielle forhandler samt kold canvas.
- Du har føling med området for salg at maskiner og kendskab til disse er en fordel.
- Direkte leverandør kontakt, til ovenstående firmaer.
- Hurtig selvkørende efter oplæring.
- Du vil selvfølgelig få bil, trailer, computer og mobiltelefon stillet til rådighed.
DINE PRIMÆRE OPGAVER VIL DESUDEN BESTÅ I:
- Kontakte mulige og eksisterende kunder for at opbygge relationer med salg for øje.
- Opsøgende salg.
- Kontakte mulige forhandlere, om kommende samarbejde.
ER DU VORES NYE MEDARBEJDER?
Du har en relevant uddannelse indenfor Salg af Maskiner / biler eller andet.
Du er stærk som kollega, så du kan medvirke til, at teamet trives og kommer i mål med opgaverne.
Du evner at se forbedrings- og optimeringsmuligheder, og du kan se, hvornår noget kræver ændringer.
Det kræver, at du kan arbejde systematisk og struktureret med dine opgaver, og hele tiden har det store overblik.
Dertil ser vi gerne at du kan sætte kryds ved flere af følgende:
- Du har god forretningsforståelse, udadvendt, selvstændig og beslutningsdygtig
- Du trives i en flad organisation – med et stort international snit.
- Du behersker engelsk i både skrift og tale, det er ligeledes ønskeligt at du taler tysk.
- Du trives i samarbejdet på tværs og formår at bidrage til fællesskabet, så vi kommer samlet i mål
- Du har evnen til at udvikle dig fagligt og personligt
- Du er fortrolig med IT-programmer generelt og evt. bruger af Microsoft Office-pakken, Business Central.
- Du kommunikerer synligt ubesværet med både kunder og kollegaer – og kan have smilet med i alt du laver.
DERFOR SKAL DU ARBEJDE HOS OS:
Vi tilbyder et rigtig spændende og selvstændigt job i en stor international organisation – Ahern familien.
Du bliver en del at et stærkt brand og et godt team, som arbejder professionelt og har hjertet med.
Vi har fokus på kvalitet, det gode arbejdsmiljø og din udvikling.
Med jobbet følger en god lønpakke m. pension og Sundhedsforsikring.
ER DU KLAR TIL AT BLIVE EN DEL AF AHERN DENMARK APS?
Så ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning samt dit CV hurtigst muligt til charlotte.kaer@aherndenmark.dk
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef Ronny Sørensen på 2463 9379 eller adm. direktør Henrik Skibsted på 5053 8522.
Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.
Vi holder løbende samtaler og ønsker tiltrædelse hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Se mere om os på www.aherndenmark.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ahern Denmark A/S, Friis Hansens Vej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6028361