Har du lyst til at blive en del af et velfungerende team med tre engagerede kollegaer i administrationen, hvor samarbejde og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Administrationen arbejder tæt sammen med ledelsen og spiller en central rolle i at understøtte hele organisationen.
Om jobbet
Størstedelen af din arbejdstid bruger du på opgaver indenfor økonomiområdet, hvor din hovedopgave er at holde ledelsen ajour med PPR’s økonomi.
Øvrige opgaver:
- Økonomisk ledelsestilsyn med et par afdelinger samt ledelsestilsyn i form af stikprøver med befordring.
- Budgetopfølgning og fremskrivning
- Opgaver i ØS Indsigt i regningsdebitor samt bogføring.
- Deltage i øvrige administrative opgaver i afdelingen.
- Jobbet kræver evne til selvstændigt at tilrettelægge og planlægge arbejdet. Du skal være nysgerrig og have blik for kontekstens betydning. Jobbet forudsætter ligeledes evne, lyst og vilje til at indgå i et stærkt tværfagligt samarbejde med kolleger fra hele kommunen.
Vi forventer af dig
Du er motiveret for at lykkes gennem og sammen med andre. Du har bred viden indenfor budget- og økonomiområdet. Endelig bidrager du til et godt arbejdsmiljø.
Den gode ansøger kender sig selv, alene og i samspil med andre. Du kan agere fagligt og vedholdende – også når der er modstridende interesser på spil. Du skal turde stå på usikker grund og være modig, fleksibel og nytænkende i din opgaveløsning.
Du har kendskab til følgende IT-programmer
- KMD NemØkonomi
- KMD Rollebaseret Indgang
- ØS Indsigt
- Officepakken – Excel på højt niveau
Derudover forventer vi
- t du har relevant uddannelse indenfor økonomi og besidder solid faglig viden.
- At du har gode relationskompetencer og er tydelig og nem at samarbejde med.
Vi tilbyder dig
Du får stor selvstændighed i opgavevaretagelsen, fleksible arbejdstider og meningsfulde, afvekslende udfordringer i en organisation, hvor du har mulighed for at påvirke udviklingen og sætte dit præg.
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst og lokal forhåndsaftale. Der er tale om en fast stilling på 12 timer. Vi holder ansættelsessamtaler løbende med henblik på at besætte stillingen hurtigst muligt.
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning med referencer og dokumentation for uddannelse senest den 29. september 2025 klokken 12.00.
Om os
Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR) består af fys-ergoterapeuter, logopæder, psykologiske rådgivere, pædagogiske vejledere og fag- og læringskonsulenter samt en administration, der arbejder tæt sammen med Vejle Kommunes skoler og dagtilbud.
Har du lyst til at vide mere?
Du kan læse mere om børn og unge i Vejle på kommunens hjemmeside http://www.vejle.dk/Borger/Familie-boern-og-unge.aspx og du kan læse mere om os på www.ppr.vejle.dk
Attester
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
PPR, Hjulmagervej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-09-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6b46bfee-d56e-4b73-9a6f-db017e373e70