Proceskonsulent til automatisering med nye teknologier

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Vil du være med til at understøtte Vejle i at være Danmarks mest effektivt drevne kommune?  Brænder du for at optimere processer, opsætte business cases og udarbejde procesbeskrivelser, og er du en stærk relationsbygger? Så har vi brug for dig som proceskonsulent i RPA-teamet.
 Om jobbet

Hos os får du en hverdag, hvor du skal identificere optimeringspotentialer i kommunens arbejdsgange og understøtte effektivisering og automatisering. Dit arbejde vil bl.a. gå ud på at undersøge optimeringspotentialet i udvalgte arbejdsområder og foretage arbejdsgangsanalyser. Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med medarbejdere og ledere for de respektive arbejdsområder.

Du vil få en dyb indsigt i at arbejde med best practices for udrulning af robotter og hvilke processer, som med fordel kan automatiseres.

Du vil blive en del af Team Data & BI, som er placeret i den centrale Digitaliserings- & IT-afdeling. Teamet består af fire RPA-udviklere, to BI-udviklere, en Power BI-udvikler og en koordinator. Du vil sammen med koordinator for RPA-teamet blive bindeled mellem forvaltningerne og RPA-udviklerne. Hvis ikke du allerede har erfaring med det, vil du lære, hvordan RPA-processer identificeres, kortlægges og dokumenteres, så vores fire udviklere kan automatisere processerne.

Du vil også få mulighed for fortsat at udvikle vores arbejde med governance og god praksis til at sikre stabil og optimal drift af kommunens automatiserings processer, hvor vi indtil videre har udviklet mere end 60 RPA-robotter.

Som vores kommende kollega har du muligvis en proceskonsulent- eller projektleder uddannelse og har gerne erfaring fra en anden offentlig organisation, men du kan også have erfaring fra for eksempel økonomi, logistik eller administration. Vi glæder os til at give dig en grundig onboarding i opgaverne og organisationen.

Henrik Færch Gamborg-Kvist, projektleder i Data og Digitalisering fortæller om jobbet: "Mit job er supervarieret og fyldt med positive udfordringer hen over en dag. Det handler om, vi gennem god projektledelse bliver bindeleddet mellem forretningens behov og RPA-udviklernes mulighed for at identificere behov for optimering af arbejdsgange gennem robotter, herunder foretage arbejdsgangsanalyser og derved får frigivet hænder til borgernær velfærd. Det skaber meget mening for mig".

Du er drevet af at skabe resultater sammen med andre og du får brug for at skabe gode relationer og samarbejder på tværs af organisationen for at lykkes med opgaverne.

Du går gerne forrest og formår at lede forandringsprocesser effektivt. Du kommer til at udfordre "plejer" ved at kaste lys på uhensigtsmæssige vaner og metoder, og du besidder en god forretningsforståelse i den vigtige rolle med at identificere best practices.

Du arbejder struktureret og er god til at danne overblik i dit arbejde med analyse- og formidlingsopgaver og kan sikre præcis kommunikation i rapportering om fremdrift, nøgletal og milepæle for projekter og initiativer.

Du er ikke nødvendigvis ekspert i økonomi- og arbejdsmarkedsområdet, men du besidder et skarpt hoved og kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger med mange sammenhænge og hensyn. Og du er ikke bange for komplekse detaljer og Excel.
 Om os

Vejle er Danmarks femtestørste kommune, og vi fortsætter den positive befolkningsudvikling. Vi investerer i fremtiden og vores ambitiøse visioner og strategier, hvor bæredygtighed og resiliens er vigtige parametre.

Digitaliserings- & IT-afdelingen er en del af Økonomi- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, som, ud over arbejdsmarkedsområdet, rummer de tværgående funktioner omkring budgetlægning, regnskab, konkurrenceudsættelse, digitalisering, data og IT.

Vi vil omsætte den digitale transformation og skrue op for robotterne til gavn for sagsbehandleren i forbindelse med fuld automatering af relevante analyser på spildevandsområdet eller for visitatoren til bestilling af hjælpemidler. Vi udvikler også Powerapps - fx træapps for medarbejdere, der inspicerer kommunens træer og kørselsapps for medarbejdere ansat på botilbud eller beskyttet beskæftigelse. Robotterne frigiver dermed hænder til borgernær velfærd og bidrager til at skabe de mest attraktive arbejdspladser blandt alle kommuner. Vi arbejder under meget frie rammer og med en fleksibilitet, der går begge veje. Vi prioriterer socialt samvær og vi er gode til at hjælpe hinanden, sparre, grine, gå til frokost sammen og spise kage om torsdagen. Det forventer vi også, at du bidrager til.
 Vi tilbyder dig

Du vil få et udfordrende job på områder med stor betydning i en af Danmarks største kommuner.

Du vil indgå i Økonomi- og arbejdsmarkedsområdet, som er en fagligt stærk forvaltning, der går efter at skabe ambitiøse resultater. Forvaltningen er præget af, at vi er resultatorienterede og arbejder målrettet og systematisk med de opgaver, vi har, samtidig med, at vi har øje for den enkelte medarbejders trivsel og et godt arbejdsmiljø. Vi sætter pris på en uformel omgangstone og plads til en selvstændig opgaveløsning.

Det brede spektrum af opgaver i denne stilling medfører potentialet om, at du vil kunne skabe en hverdag, hvor du balancerer mellem at blive udfordret, lære nyt og bidrage med din egen ekspertise i et miljø med plads til efter- og videreuddannelse og fremtidssikrede kompetencer.
Dit arbejde indenfor arbejdsgangsanalyser, relationsopbygning og effektivisering vil gøre en afgørende forskel i det stærke faglige miljø omkring RPA og data. Du vil påvirke samarbejdet med kommunens øvrige forvaltninger og nøglepersoner og derved opnå indflydelse og ansvar.
 Ansættelsesvilkår

Aflønning forhandles ud fra kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Der vil være samtaler den 18. december og evt. 2. samtale den 20. december.

Tiltrædelse den 1. februar 2024.

Arbejdsstedet er Vejle Kommune, Skolegade 1, 7100 Vejle.
 Ansøgningsfrist

Ansøgningsfrist er den 13. december kl. 23.59.
 Har du lyst til at vide mere?

Du kan få flere oplysninger ved at henvende dig til koordinator Vibeke Toftegaard på tlf. 29377978 eller mail vitof @vejle.dk eller Digitaliserings- og IT chef Brian Slot på tlf. 51770789 eller mail brisl@vejle.dk.

Læs mere om os og mød vores medarbejdere i Job i Økonomi- og Arbejdsmarkedsforvaltningen - Vejle Kommune
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=07e5d288)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949728

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook