Tilsynsførende til vejdrift og gravetilladelser

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Der er stort fokus på drift af den kommunale infrastruktur i Vejle Kommune som veje, stier og tilhørende arealer. Det gælder ikke bare kommunens egne drifts- og anlægsopgaver, men i høj grad også fokus på de mange gravearbejder i vejene, som udføres af private ledningsejere. Vores nuværende kollega har valgt at skifte branche, og vi søger derfor en ny tilsynsførende til vores vejdrift i Vejle Kommune.

Vi søger en kollega til et varieret arbejde med tilsyn med veje og mindre anlægsarbejder samt hjælp til behandling af gravetilladelser. Kommunen har desuden behov for at føre tilsyn og kommunikere med de mange aktører omkring gravetilladelser for at sikre trafiksikkerhed, gennemskuelighed og fremkommelighed på vejene.

Opgavebeskrivelsen er blandet. Fra planlægning og bestilling af mindre drifts- og anlægsopgaver på autoværn, fortov, asfalt til behandling af ansøgninger om gravetilladelser og tilhørende tilsyn/byggemøder. Og herimellem tænker vi arbejde med mobilitet og fremkommelighed, gode kommunikationsevner, IT-kompetencer og generelt tilsyn med vore veje. De kompetencer, du kommer med, kan derfor have stor indflydelse på jobsammensætningen. Dækker du ikke alt eller har du lignende erfaring, så håber vi, at du vil søge alligevel.
 Om jobbet

Stillingen er placeret i Vej & Park. Du bliver en del af et super kvalificeret vejdriftsteam på i alt 12 medarbejdere. Afdelingen ligger i området Mobilitet i Teknik & Miljø i Vejle Kommune på Kirketorvet 22 - tæt på centrum og banegård.

Dine opgaver kan f.eks. blive:
 

  • Tilsyn med drift af veje og stier og bestilling af mindre opgaver
  • Myndighedsarbejde med gravetilladelser og sikre fremkommelighed i trafikken
  • Tilsyn med gravetilladelser og deltagelse i forberedende byggemøder
  • Deltage i afleveringsforretninger af nye vejanlæg mv.
  • Bidrag til afdelingens grønne omstilling
  • Sikre en konstruktiv dialog med borgere og øvrige samarbejdspartnere
  • Samarbejde med andre afdelinger, lokalråd, grundejerforeninger, politi mv.
  • Mindre ad hoc-opgaver med den øvrige drift i afdelingen

I samarbejdet med vore eksterne samarbejdspartnere og vores Materielgård arbejder vi ud fra klart definerede drifts- og kvalitetsbeskrivelser, gennemarbejdede udbud og med konsekvent opfølgning og styring af vore kontrakter. Det indebærer også mål om sikker budgettering og økonomistyring samt en stor kontakt til borgere, leverandører og erhvervsliv.

I Teknik & Miljø har vi stort fokus på udvikling af digitale løsninger bl.a. IoT og involvering af borgere, lokalråd og erhvervsliv. Vi arbejder hele tiden med at gentænke serviceoplevelsen, at skabe værdi for vore kunder, og at gøre tingene lidt smartere. Derfor bruger vi helt naturligt digitale værktøjer og prøver gerne nye samarbejdsformer af.

Måske har du kendskab til nogle af vores primære digitale værktøjer som Office 365, SBSYS, DriftWeb (Giv et Praj), ROSY DIG, Navision, NetGIS mm.
 Vi forventer, at du:
 
  • har kendskab og erfaring med vejområdet
  • har lyst til at arbejde med mennesker – med fokus på vejdrift, tilsyn og trafik
  • har en relevant teknisk uddannelse
  • kan bidrage til den grønne omstilling
  • kan formidle vore budskaber i klarhed og med autoritet
  • arbejder engageret med gåpåmod, kreativitet og ser nye muligheder
  • medbringer godt humør og lyst til samarbejde

Du skal kunne levere en god service over for både borgere, kollegaer og turister, og være i stand til at kommunikere i øjenhøjde med alle. Du vil bl.a. være vores ambassadør og ansigt ud ad til.

Derudover skal du bidrage til et uformelt og engageret arbejdsmiljø, hvor vi insisterer på at spille hinanden gode og at udnytte relevante digitale muligheder til at arbejde lidt smartere til gavn for borgerne. Det gælder også i arbejdet med den grønne omstilling.

Mødet med dig skal være præget af en konstruktiv, imødekommende og løsningsorienteret dialog, som skal styrke indsatsen med at løse faglige driftsopgaver og trafikale udfordringer. Du skal have en pragmatisk tilgang til opgaven, se muligheder og være åben for dialog. Vi kalder det også for Service med Vilje.

Det vigtigste er, at du har viljen til at byde ind og løfte i fælles flok.
 Vi tilbyder dig

Du vil blive en del af et uformelt og engageret arbejdsmiljø med høj faglighed, hvor vi spiller hinanden gode og arbejder helhedsorienteret. Vi har en åben og uformel omgangstone. Vores seneste trivselsmåling bekræfter, at vi sætter trivsel og et godt arbejdsklima meget højt. Vi føler os som et hold i Vej & Park, og vi vil, at du skal komme til at føle det samme. Vi er faktisk helt overbeviste om, at vi er den afdeling, du går og leder efter.

Du vil også få ansvar, men der er stor frihed til at løse og udvikle opgaverne sammen med dine kollegaer. Er der brug for ny viden eller inspiration, så er der mulighed for det.  Vi ser frem til at hjælpe dig med at videreudvikle dine kompetencer.

Der er i et vist omfang også mulighed for at arbejde hjemmefra.
 Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og reglerne om ny løn. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med flekstidsordning. Og vi mener, at vi er fleksible.

Der er desuden krav om gyldigt kørekort U/3500 kg.
 Om os

Vej & Park er en afdeling med tempo og kvalitet. Vi administrerer og planlægger drift og vedligehold af ca. 2.000 km kommunale veje, 9 større parker og en række grønne områder. Omsætningen er årligt ca. 145 mio. kr. Afdelingen har 19 engagerede medarbejdere.

Vi lægger stor vægt på, at arbejdet sker i positiv og konstruktiv dialog med borgere, erhvervsliv, samarbejdspartnere – og ikke mindst internt i forvaltningen Vi sætter en ære i at sikre perfekte fysiske rammer for store og små oplevelser på veje og i parker. Og vi er altid på udkig efter nye muligheder.
 Lyst til at høre mere?

Undrer du dig over noget eller har lyst til at få uddybet vores stillingsopslag, så må du meget gerne kontakte afdelingsleder Lars Bolander på tlf. 7681 2309 eller teamkoordinator for vejdrift Kajan Variyeswaran på tlf. 7681 2341. Eller måske har du mere lyst til at blive ringet op af en kommende kollega for at høre nærmere. Så bare drop os en sms på 2154 7841. Vi vil rigtig gerne tale med dig.

Tiltrædelse snarest muligt.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=86c1f033)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Kirketorvet, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=86c1f033&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875972

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet