BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du skabe sammenhæng? Har du indsigt i idrætsfacilitetsområdet og sans for fælles retning og synergi? Kender du til vilkårene i en politisk styret organisation? Kan du styrke relationer og netværk lokalt og bidrage til kommunens sammenhængskraft? Og vil du være med til at skabe og facilitere rammerne for et endnu stærkere idrætsliv – til glæde for vores brugere? Så læs videre her:
Om jobbet
Vi søger en relations-stærk, retningsgivende og driftssikker leder til kommunens idrætsfacilitetsområde.
Som vores nye idrætsinspektør vil du få det overordnede ansvar for kommunens idrætsanlæg og du vil få hjælp til det af 10-12 engagerede og fagligt dygtige medarbejder, som arbejder på de forskellige faciliteter.
Stillingen er en 37 timers stilling og kan indebære både dag, aften og weekendarbejde.
Dine arbejdsområder vil spænde bredt og kan indeholde følgende:
- Overordnet ledelse af medarbejderne i afdelingen Idræt og faciliteter – herunder hører idrætshaller, klubhuse og kommunale svømmebade.
- Kontakt til og kontrakt med kommunens materielgård omkring boldbaner og grønne område
- Deltage i projektering og udførsel af nye idrætsfaciliteter
- Være skarp på bygningsvedligehold indvendigt i vores bygninger
- Tænke klimavenligt i driften
- Politisk betjening på sager omhandlende idrætsfaciliteter i samspil med den øvrige ledelse i forvaltningen
- Økonomiansvarlig i afdelingen Idræt og Faciliteter
- Indkøb af materialer og lave aftaler med håndværkere
Vi forventer af dig
Du har et indgående kendskab til idræt og foreningsliv, gerne med indsigt i bygningsdrift og er netværksorienteret. Du kender til arbejdet i en kommune og det at agere i en politisk organisation, hvor du blandt andet skal omsætte politiske visioner til konkrete handlinger. Du er en leder, der kan skabe resultater, og som har en åben og lyttende tilgang til samarbejde og dermed har fokus på, at være en god sparringspartner for brugerne af faciliteterne og dine kollegaer.
Udover ovestående prioriteres det, at den nye idrætsinspektør:
- Er teknisk interesseret og kan sætte sig ind i den tekniske drift af haller m.m.
- Kan arbejde selvstændigt, kan strukturere og organisere samt udvise overblik og gennemslagskraft.
- Har erfaring med og interesse for det frivillige og selvorganiserede idrætsliv – og forstår at navigere i samspillet mellem kommune, det frivillige foreningsliv, brugere og idrætsudøvere
- Er loyal og udviser gode samarbejdsevner på alle niveauer.
- Har styr på budgetter og ressourcer
- Er indstillet på at arbejdet også foregår uden for normal arbejdstid.
- Har kendskab til IT – Excel, word, outlook.
- Har kørekort og villig til at bruge egen bil.
- En unik stilling i en kommune, der vækster og hvor facilitetsudvikling og velfungerende faciliteter af høj kvalitet prioriteres – her får du mulighed for at påvirke udviklingen og driften af vores idrætsanlæg i hele kommunen.
- Idrætsområdet er generelt karakteriseret af veldrevne og præsentable faciliteter og et robust foreningsliv
- Et job, der er præget af dialog og samarbejde med kompetente og erfarne kollegaer til glæde for brugerne.
- Et selvstændigt og afvekslende arbejde, med frie rammer til at præge indholdet og gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Ansættelsesvilkår
Lønnen er omfattet af principperne i Ny løn i henhold til gældende overenskomst mellem Halinspektørforeningen og KL. Der ydes løn i henhold til faglige kvalifikationer.
Om os
"Idræt & faciliteter" er en del af afdelingen "Idræt, events og fællesskaber" i Kultur- og Sundhedsforvaltningen. Afdelingen dækker idræt og sport, foreningsliv, kreative miljøer, ungehuset, projekter og ikke mindst store events inden for både kultur og idræt. Det er en afdeling med en flad struktur. Vi brænder for det, vi laver og sætter stor pris på tillid, samarbejde og "et godt grin". Vejle Kommunes idrætsanlæg består af: 11 idrætshaller, 4 svømmebade og 16 klubhuse.
Flere oplysninger
OBS I hele 2024 kører vi et forsøg med blind rekruttering i vores Kultur- og Sundhedsforvaltning og det er derfor vigtigt, at du læser alle informationer før du indsender din ansøgning.
Nærmeste leder: Ulla Varneskov kan kontaktes ved yderligere oplysninger om stillingen på tlf. nr. 29 255 922, eller via mail til: ullva@vejle.dk
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist fredag d. 7. juni kl. 23.59. Ansættelsessamtaler finder sted torsdag d. 13. juni.
Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.
Børneattest
Vi indhenter børneattester på alle medarbejdere på idrætsområdet.
Send din ansøgning
I hele 2024 kører vi et forsøg med blind rekruttering i vores Kultur- og Sundhedsforvaltning.
Derfor beder vi alle ansøgere om at udelade følgende information: Navn, alder, køn, etnicitet, billede og personlige interesser.
Du kan ikke uploade dokumenter til din ansøgning som f.eks. ansøgning og CV, men i stedet skal du udfylde tre tekstfelter:
- erhvervserfaring (med årstal)
- uddannelse (uden årstal)
- ansøgning
Er du i tvivl om, hvordan du kan skrive en ansøgning, kan du se et eksempel her, hvor vi har udeladt navn, alder, køn, etnicitet, billede og personlige interesser:
Hvis vi har brug for dokumenter som et fuldt CV, eksamensbevis og udtalelser kan vi rekvirere dem i forbindelse med en eventuel samtale.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c788f360)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Vedelsgade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6048963