Nu har du chancen for at blive en del af daginstitutionen Mælkebøtten. Vi er et hus med mange skønne børn og en kompetent personalegruppe, med gode værdier og høj faglighed.
Har du mod på at tage ansvar for procesoptimering og produktion af grafen så er denne stilling den helt rigtige. Vi søger en kandidat med erfaring indenfor kemiske processer og produktion, som har praktisk erfaring fra et laboratoriemiljø.
Har du solid erfaring som tømrer og kan levere håndværk af høj kvalitet, som du er stolt af? Så har du mulighed for at blive en del af vores tømrerteam.
Er du vild med at gøre en positiv forskel, og få hjulene til at rulle?
Er du vild med sport, mode og sko, og brænder du for salg og for glade kunder? Så er du måske vores nye Sales Associate!
Kunne du tænke dig et sjovt og meningsfuldt trænerjob, som giver dig mere energi, end det tager fra dig?
Kunne du tænke dig et sjovt og givende trænerjob, med masser af energi og frisk luft i hverdagen? Kunne du tænke dig rammerne til at gøre en mærkbar forskel, som coach for dine egne faste deltagere?
Vi søger en dygtig og engageret tømrer til vores team. Som tømrer hos os vil du blive en del af en virksomhed, der værdsætter kvalitet, håndværk og godt samarbejde. Er du den tømrer, vi leder efter?
Vil du være vores nye konsulent, som skal understøtte et stærkt iværksættermiljø indenfor de kreative erhverv i de helt fantastiske omgivelser i Spinderihallerne?
Er du en erfaren tømrer, der er klar til at tage fat på spændende byggeprojekter? Vi leder efter en dygtig tømrer til at styrke vores team!
Medicinsk Afdeling – det naturlige valg, patienten først, søger en speciallæge i reumatologi
Minksekretariatet opnormerer og søger fire jurister til sekretariatet i Vejle.
Søger du nye udfordringer og er en kombinationsstilling attraktiv, hvor du kommer til at kombinere din sygeplejefaglighed med kognitiv samtalebehandling? – så er det dig vi søger!
Brænder du for administrativ koordinering, og har du et skarpt blik i forhold til struktur og overblik? Hvis ja, så er du måske vores nye administrative medarbejder.