Administrativ medarbejder med ansvar for daginstitutioner i Vejle Kommune

dato

Vil du være en nøgleperson i administrationen ude i to daginstitutioner og samtidig have ansvar for centrale opgaver i Vejle Kommunes Dagtilbudsafdeling?
Vi søger en engageret og selvstændig administrativ medarbejder, der har lyst til at arbejde både med decentral institutionsbetjening og centrale
administrative opgaver.


Om jobbet


Du får en alsidig hverdag, hvor du vil beskæftige dig med følgende opgaver:

  • Rosborg Børnehus: 7 timer/uge med administrative opgaver og tæt samarbejde med ledelsen.
  • Børnehuset ved Banen: 10 timer/uge med tilsvarende administrative opgaver.
  • Decentral administration til at dække fravær og vacancer: 10 timer/uge, hvor du indgår som administrativ vikar og understøtter den decentrale administration på tværs af institutioner i Vejle Kommune. Her får du mulighed for at arbejde bredt med forskellige administrative opgaver og bidrage til fleksibilitet og stabil drift.
  • Centrale opgaver: 10 timer/uge med fokus på administration af den pædagogiske assistentuddannelse (PAU) og sampasning i Dagtilbudsafdelingen. Da opgavemængden i forhold til den administrative vikarfunktion består af varierende antal timer. kan der i perioder være andre administrative opgaver.

Vi forventer, at du: * Er uddannet kontorassistent eller har tilsvarende administrativ erfaring.
* Har flair for tal og erfaring med økonomiopgaver.
* Kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i en travl hverdag.
* Er fleksibel, serviceminded og har en positiv tilgang til opgaverne.
* Har kendskab til kommunal administration og IT-systemer.


Om os

Stillingen er på 37 timer ugentligt, fordelt med 7 timer i Rosborg Børnehus, 10 timer i Børnehuset ved Banen, 10 timer til at vikariere i hele
dagtilbuds decentrale administration og de 10 resterende timer til opgaver i forbindelse med den pædagogiske assistent uddannelse og administration af sampasningen i Vejle Kommunes Dagtilbudsafdeling.
Læs mere om de 2 institutioner på www.rosborgbornehus.vejle.dk og www.bvb.vejle.dk.


Vi tilbyder dig

* En arbejdsplads i udvikling med engagerede kolleger.
* Stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver.
* Gode fysiske rammer og mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale.
* Mulighed for faglig udvikling og netværk i Dagtilbud Vejle Kommune.


Ansættelsesvilkår

Din løn og ansættelsesvilkår følger de gældende overenskomstbestemmelser og principperne i ny løn. Lønnen baseres på grundlønstrin 33 som specialist.

Stillingen er på 37 timer og generelt forventes det, at du tilbringer i alt 17 timer decentralt ude i institutionerne og de resterende timer i dagtilbudsafdelingen i Skolegade 1, 7100 Vejle.

Ansættelsesdato 1. februar 2026 eller 16. februar 2026.


Ansøgningsfrist

12. december 2025.


Samtaler forventes afholdt

17. december 2025.


Har du lyst til at vide mere?

Læs mere om Dagtilbud i Vejle Kommune på www.vejle.dk.


Attester

Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest med samtykke

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Dagtilbud, Skolegade 1, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/0aa97ac3-0e30-4f97-ac80-43d752d520fe

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet