Administrativ medarbejder til daginstitutionen Jelling Børnegård

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Kunne du tænke dig et alsidigt kontorjob i en hyggelig daginstitution, hvor du bliver det administrative omdrejningspunkt?
 Om jobbet
Så kan det være dig vi leder efter. Du skal arbejde i daginstitutionen Jelling Børnegård, hvor du vil referere til lederen i daginstitutionen. Stillingen er på 7 timer pr. uge, og på sigt er der mulighed for flere timer i andre institutioner. Du bliver lederens administrative holdepunkt, og skal kunne holde flere bolde i luften på én gang. Tiltrædelse den 1. december eller hurtigst muligt.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet kontorassistent
  • At du har flair for tal og lyst til at arbejde med budget og regnskab, herunder at rådgive lederen omkring institutionernes overordnede økonomi
  • At du kan arbejde selvstændigt og kan skabe dig et godt overblik
  • At du kan prioritere dine opgaver i forhold til deadlines
  • At du er omstillingsparat og fleksibel
  • At du er medansvarlig for, at tingene afleveres til tiden uanset hvilken institution du er i den pågældende dag
  • At du har en positiv og anerkendende tilgang til dine medmennesker

Af arbejdsopgaver kan der yderligere nævnes:
  • Bogføring
  • Administration omkring ansættelser og fratrædelser
  • Redigering af hjemmesider
  • Journalisering
  • Arbejde med IT-systemer som understøtter det daglige arbejde i et dagtilbud
  • Forskellige ad hoc opgaver

Det vil være en fordel hvis du har indsigt i kommunal administration
 Om os
Jelling Børnegård er en integreret daginstitution beliggende i Jelling. Vi har 22 vuggestuebørn og 38 børnehavebørn.
 Vi tilbyder dig
  • En spændende arbejdsplads
  • Gode fysiske rammer
  • Stor indflydelse på egen tilrettelæggelse af arbejdet
  • Engagerede og positive kolleger
  • En indholdsrig arbejdsdag
  • Mulighed for faglig udvikling
  • Tilknytning til en netværksgruppe i Dagtilbud
 Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny løn. Lønnen tager udgangspunkt i grundløn 32 som specialist.
 Ansøgningsfrist
15. oktober 2023
 Har du lyst til at vide mere?
Kontakt administrativ koordinator Karina Orluff, karor@vejle.dk 40 42 75 11
Eller økonomisk konsulent Helle Nørgaard, helno@vejle.dk 76 81 50 76
 Attester
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest med samtykke.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2362325)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912885

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook