BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til være en del af en afdeling med mange forskellige profiler, som i fællesskab er med til at drive, planlægge og udvikle sundhedsområdet (praktiserende læger, praktiserende speciallæger, fysioterapeuter, psykologer, kiropraktorer, tandlæger, fodterapeuter og apoteker)?
Har du mod på administrative opgaver, hvor du både selvstændigt og i samarbejde med kollegaer hjælper de sundhedsprofessionelle og samtidig sikrer, at der udbetales de korrekte tilskud?
Trives du i et miljø, hvor du har stor selvstændighed i opgaveløsningen, men hvor vi også lægger vægt på, at vi har det godt sammen? Så er du måske den administrative profil, vi mangler i vores afregningsteam på 13 medarbejdere.
Arbejdsopgaver
Din primære opgave vil handle om afregning af honorarkrav fra bl.a. fysioterapeuter og kiropraktorer i regionen.
Derudover vil du komme til arbejde med følgende opgaver:
• registrering og håndtering af behandleroplysninger
• kontrol med og sikring af kvaliteten i afregningen
• supportere både sundhedsprofessionelle og borgere på telefon og i mail
• lettere sagsbehandlingsopgaver
• øvrige forefaldende opgaver, som fx kan være formidling på møder mv.
Kompetencer
Vi forventer, at du har erfaring med administrativt arbejde og lægger vægt på, at du:
• er omhyggelig, ansvarsfuld og serviceminded
• kan udtrykke dig klart både skriftligt og mundtligt
• er god til at sætte dig ind i overenskomster og lovtekster og uddrage det væsentlige
• kan samarbejde på tværs i teamet
• kan håndtere at arbejde i en omskiftelig hverdag med faste deadlines
• bidrager med nye løsningsmuligheder
• er med til at skabe en god stemning på kontoret.
Om os
Praksis er en afdeling i Regionshuset i Region Syddanmark. Vi varetager opgaver inden for drift, planlægning og udvikling inden for sundhedsvæsenets praksisområde. Afdelingen løser opgaver i forhold til praktiserende læger, praktiserende speciallæger, fysioterapeuter, psykologer, kiropraktorer, tandlæger, fodterapeuter og apoteker.
Vi er ca. 65 medarbejdere med meget forskellige baggrunde. Vi arbejder teambaseret, men er gode til at hjælpe hinanden på tværs af teams. Vi er en afdeling med en uformel omgangstone og et godt arbejdsklima.
Vil du vide mere?
Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Dorrit Dyrup på telefon 7663 1130 eller chefkonsulent Birgit Serup Larsen på tlf. 2920 1403. Du er også velkommen til at sende en SMS, så ringer vi tilbage til dig.
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Arbejdsstedet er i Regionshuset i Vejle. Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Ansøgning
Ansøgningsfristen er 14. april 2024
Vi afholder samtaler fredag den 19. april 2024.
Ansættelsesstart
1. juni 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Syddanmark, Damhaven, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019320