Administrativ medarbejder til spændende stilling i Velfærdsforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Brænder du for administrativ koordinering, og har du et skarpt blik i forhold til struktur og overblik? Hvis ja, så er du måske vores nye administrative medarbejder.

I Velfærdsforvaltningen ønsker vi en førerposition inden for Velfærd. Det kan vi kun gøre ved at investere i den vigtigste ressource vi har – nemlig medarbejderne. Derfor har vi i Velfærdsforvaltningen vores eget Kompetencecenter, som bl.a. arbejder med praksisnær kompetenceudvikling i forhold til medarbejdere fra fagområderne, Senior, Handicap og Social/Psykiatri. At gøre dét kræver, at vi har et stærkt administrativt setup og derfor søger vi lige nu en administrativ medarbejder til en spændende stilling.
 Om jobbet
Vi søger en medarbejder, der kan lide at arbejde med administrative og koordinerede opgaver, herunder også administrativ koordinering i forhold til de kompetenceudviklingsforløb, Kompetencecenter Velfærd udbyder. Du kan lide at følge opgaverne tæt på og vil gerne følge dem helt til dørs. Du trives både med at arbejde selvstændigt og samtidig være i tæt dialog med de samarbejdspartnere, som vi understøtter i Velfærdsforvaltningen.

Du vil blandt andet komme til at arbejde med:
 

  • Administrativ koordinering omkring kurser/forløb i vores kursusportal (Plan2Learn)
  • Fakturering og kontering
  • Administrativ koordinering i forhold møder/supervisioner og andre af Kompetencecenter Velfærds aktiviteter
  • Udarbejde overblik/trække data ifm. Kompetencecenter Velfærds aktiviteter
  • Forskellige administrative opgaver i forhold til at understøtte elevadministrationen
  • Vedligehold i forhold til vores Intraside
  • Forskellige opgaver i forhold til vores online videoredigeringsværktøj – Dream Broker (det er ikke en forudsætning, at du kender det, men du skal have lyst til at lære at arbejde i det)
 Din bagage
Du er administrativt uddannet – måske i kommunalt regi. Du har erfaring med opgaver indenfor administration, koordinering og økonomi. Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til systemer som Plan2Learn eller anden erfaring i forhold til at arbejde administrativt med setup omkring kurser/forløb.
Du har erfaring med forskellige systemer og vil fx nemt kunne trække data og andet, der er med til at bidrage til det samlede overblik.
 
  • Du har et skarpt administrativt overblik og er struktureret
  • Du kan navigere i mange forskellige opgaver og trives med at have flere bolde i luften samtidig
  • Du kan tage initiativ og kan arbejde selvstændigt med arbejdsopgaverne og formår samtidig at bede om sparring, når du oplever behovet
  • Du er imødekommende og ser værdien i et godt samarbejde
 Du bliver en del af os
Kompetencecenter Velfærd, som er Velfærdsforvaltningens tværgående Kompetencecenter. Vi understøtter fagområderne Senior, Handicap og Social/Psykiatri i forhold til kompetenceudvikling af medarbejdere. Vi arbejder praksisrettet med et strategisk og tværgående perspektiv i forhold til kompetenceudvikling.
 Vi tilbyder dig
 
  • En alsidig og spændende hverdag med afvekslende administrative opgaver
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Mulighed for at være med til at planlægge eget arbejde
  • Spændende og indholdsrige arbejdsopgaver
  • Ansættelse på en attraktiv arbejdsplads blandt engagerede og dygtige samarbejdspartnere, kollegaer og ledere
 Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling som assistent på 30 timer, og vi forventer, at du kan starte den 1. oktober 2024.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Lokal Løndannelse.
 Flere oplysninger
Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til Leder for Kompetencecenter Velfærd, Marianne Hyltoft marhy@vejle.dk eller 51141541 (dog ikke i uge 31)
Du kan se mere om Kompetencecenter Velfærd i videoen her Kompetencecenter Velfærd - Vejle Kommune
 Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist den 16. august, og vi forventer at holde samtaler den 23. august.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9c922d96)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6088478

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet