BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du den finansielle finger på pulsen? Vi søger en visionær Finance Manager, der ikke kun administrerer økonomi, men forvandler tal til strategisk succes. Tag styringen og vær med til at videreudvikle det økonomiske fundament i en mindre, innovativ og international virksomhed, der navigerer inden for sportens verden og har datterselskaber i England og Sydafrika.
På vegne af Amayse søger Career | a jks company en Finance Manager til hovedkontoret i Vejle. Hvis du har ambitioner om at være bindeleddet mellem daglig drift og strategiske beslutninger samtidig med, at du ønsker at jonglere med opgaver inden for transfer pricing, moms og myndighedsrapportering på tværs af tre lande, er det lige netop dig, vi søger.
Amayse er en mindre international virksomhed i Vejle med datterselskaber i England og Sydafrika, der er markedsleder inden for sportsbranding med en særlig 3D eksponering til sportsannoncering på TV. Virksomheden leverer desuden printopgaver til messe- og eventbranchen og er i vækst både lokalt såvel som internationalt. Sidste år blev Amayse nomineret til den anerkendende pris EY Entrepreneur Of The Year.
Du kan med fordel læse mere om Amayse her.
Kan du se dig selv drible med disse opgaver?
Som Finance Manager bliver du ansvarlig for opgaverne i virksomhedens økonomifunktion, der er en fælles funktion for alle tre datterselskaber. Du er selv med til at udføre den praktiske håndtering af de daglige økonomiopgaver, ligesom du vil have sparring med selskabets CEO omkring strategiske og fortrolige beslutninger, til hvem du også refererer til. Med andre ord får du en afvekslende hverdag med forskellige arbejdsopgaver, hvor du løbende er i dialog med dine kolleger i Vejle såvel som udlandet.
Med nylig tilføjelse af en regnskabsassistent i datterselskabet i England, får du den support, du behøver til dine opgaver.
Dine primære opgaver er:
- Faglig ansvarlig for finance teamet
- Løbende afstemninger ved måneds- og årsafslutning samt håndtering af bogholderiopgaver
- Konsolidering af interne regnskaber og månedlig rapportering til direktion og bestyrelse
- Årsregnskaber og rapportering til moderselskab
- Ansvarlig for transfer pricing, moms og myndighedsrapportering i alle 3 lande i samarbejde med revisor
- Diverse HR-opgaver
Som del af dit ansvarsområde vil du være med til at optimere og automatisere forskellige interne processer, herunder være involveret i implementering af et nyt ERP-system, ligesom du udarbejder ad-hoc analyser. Du har kontakten til myndigheder, revisor, bank, forsikring m.m., ligesom du er involveret i forskellige HR samt administrative opgaver.
Amayses kommende holdspiller
Du kommer fra en stilling som revisor, Finance Manager, regnskabschef eller Financial Controller, hvorfra du har fået bred erfaring med regnskab, økonomistyring, controlling, analyse af nøgletal, optimering af processer og arbejdsgange samt økonomistyring inden for en regnskabs-/økonomifunktion.
Vi lægger vægt på, at du:
- Har erfaring og forståelse for revision, bogføring og rapportering
- Sætter en ære i at opgaverne løses rettidigt og med høj kvalitet
- Er initiativrig med en passion for at optimere eksisterende processer
- Har gode sociale og kommunikative evner i kombination med, at du arbejder selvstændigt
- Taler og skriver både dansk og engelsk på et højt niveau
- Har solid erfaring med Excel og gerne kendskab til AX/Microsoft Dynamics
Holdånd i en international hverdag
Du får rig mulighed for at udfordre og udvikle dig selv i en vækstvirksomhed, hvor der er højt til loftet og holdånden prioriteres. Du bliver en del af et motiveret team, der går efter at levere de bedste resultater i en hverdag, hvor sammenhold og det kollegiale vægtes højt.
Amayse arrangerer løbende sociale arrangementer, sørger for fælles frokostordning, og du er en del af deres pensionsordning og sundhedsforsikring.
Skal du være en del af holdet hos Amayse?
Career varetager rekrutteringen for Amayse. Hvis det lyder til at være noget for dig, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning samt CV. Vi indkalder løbende til samtale og tager stillingen ned, når vi har fundet den rette holdspiller.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef, Jeanette Møller Demuth, på tlf. 3085 1293.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
TALENTO ApS, Høsterkøb Byvej, 2970 Hørsholm
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968638