BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du skrap til at lave levende og fængende infografik? Har du erfaring med at designe og layoute profilmaterialer? Og kan du oven i købet også lave små animationsfilm? Så er det lige præcis dig, vi er på jagt efter som mediegrafiker i kommunikationsafdelingen på Sygehus Lillebælt.
På Sygehus Lillebælt har vi en ambition om altid at sætte patienten først. Det gælder også, når vi kommunikerer – både med patienterne, de pårørende og de medarbejdere, som er med til at give patienterne den bedste behandling. Da vores nuværende mediegrafiker er på vej på barsel, søger vi en mediegrafiker, der kan understøtte vores kommunikation med levende og fængende grafik, så budskaberne går lige igennem, fra 1. maj og forventeligt 10 måneder frem.
Dine opgaver bliver blandt andet at lave grafisk og visuelt indhold til vores sociale medier, at producere visuelt indhold til diverse kampagner, patientinformation og sygehusets overordnede profilmaterialer. Det kan være alt fra roll-ups, der skal stå i forhallen, til oversigtskort og layout af onboarding-materiale til nye medarbejdere på tværs af hele sygehuset. Du skal være indstillet på at følge vores designguide og overordnede koncept for visuel kommunikation. Derudover vil det være en fordel, hvis du også har erfaring med at lave små informative animationsfilm. Dem bruger vi i stigende grad som et element i vores kommunikation til patienterne.
Vi er ligeledes i gang med at gennemskrive og layoute alle sygehusets patientinformationer, som sættes op i et word-baseret system, og her vil du også skulle bidrage. Det kan både være med selve opsætningen og produktion af grafiske elementer. Du kommer til at samarbejde tæt med afdelingens anden grafiske medarbejder, men også med både kommunikationskonsulenterne, vores videojournalist, vores eventkoordinator og ikke mindst kollegerne på de kliniske afdelinger.
Du skal altså hjælpe med en bred palet af kommunikationsopgaver, og derfor skal du have et godt overblik, arbejde struktureret og være servicemindet. Der er fart på og mange opgaver, så du skal også være parat til ind i mellem at smide det, du har i hænderne og ændre planer, hvis vi skal løse en hurtig ad hoc-opgave.
Du bliver ansat som en del af kommunikationsafdelingen, hvor vi lige nu er 16 medarbejdere inklusiv kommunikationschefen. Vi sætter alle patienten først i kommunikationssammenhæng, og vi vægter vores kommunikationsfaglighed højt. Vi hjælper hinanden, når opgaverne skal løses, men du skal også kunne arbejde selvstændigt – og så må du gerne have godt humør. Vi arbejder helt konkret med high performance-teams og dyrker dagligt fællesskabet i afdelingen – blandt andet ved skemalagte gå-ture, fælles morgenmøder, team-timer, deltagelse i kollega-motion med mere. Derudover skal du forberede dig på, at samtalen over frokosten ofte handler om nyheder, sport og ikke mindst gode serier.
Om dig
- Du er uddannet mediegrafiker
- Du har minimum 5 års erfaring fra en stilling med lignende opgaver.
- Du er visuelt stærk og kan dokumentere dit håndværk
- Du er skarp på nudging og brugeradfærd og forstår at sætte dig ind i modtagerens behov
- Du er vant til at arbejde med Adobe-pakken og er ekspert i Indesign, Illustrator og Photoshop. Det vil også være et plus, hvis du kan arbejde i After Effects.
- Du kan producere små informative grafiske film, der kan være med til at understøtte vores budskaber. Kendskab til systemet Vyond vil være et yderligere plus.
- Du er holdspiller og klar på et tæt samarbejde med afdelingens anden grafiske designer, kommunikationskollegerne og de kliniske afdelinger
- Du er visionær og ikke bange for at komme med bud på, hvordan vi kan blive endnu bedre
Vi tilbyder:
- Et job med masser af mening og gode kollegaer
- Tæt samarbejde med mange forskellige fagligheder og inden for et område med mange forskelligartede opgaver
- Gode kollegaer i en afdeling, hvor vi hele tiden udvikler os med fokus på sygehusets vision om altid at sætte patienten først - også i kommunikationssammenhæng
- Mulighed for hjemmearbejde, når opgaverne tillader det – dog ikke af fast karakter
Løn – og ansættelsesforhold
Der er tale om en tidsbegrænset stilling (barselsvikariat) på 37 timer om ugen, der løber fra 1. maj til 1. marts 2025. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation.
Ansøgningsfrist, samtaler og tiltrædelse
Vi skal have din ansøgning senest søndag den 29. marts 2024 – og du kommer kun i betragtning, hvis du vedlægger eksempler på dit tidligere arbejde. Vi forventer at holde samtaler torsdag den 11. april, og du skal regne med at løse en lille opgave i forbindelse med samtalen. Tiltrædelse 1. maj.
Yderligere oplysninger
Du kan læse mere om Sygehus Lillebælt – Patienternes Sygehus – her http://www.sygehuslillebaelt.dk. Du er velkommen til at søge yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte vores grafiske designer Morten Philip på 40423144 eller kommunikationschef Cathrin Tromborg Bræstrup på ctb@rsyd.dk eller tlf. 24969280.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Beriderbakken, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010527