Bliv AC-konsulent hos Psykiatrien i Region Syddanmark og styrk kommunikation og sekretariatsfunktioner

dato

Psykiatrien i Region Syddanmark søger en AC-konsulent til sygehusets sekretariats- og kommunikationsfunktion. Er du god til at koordinere og skabe systematik i opgaveløsningerne, og er du velformuleret, alsidig og imødekommende kan det være dig vi søger.

Opgaverne

Sekretariat og Kommunikation er en del af Administrationen for Psykiatrien i Region Syddanmark som

understøtter og bistår sygehuset direktion og de psykiatriske afdelinger med blandt andet sekretariats- og kommunikationsopgaver.

Stillingen er tilknyttet sekretariatsteamet, der blandt andet:

  • Koordinerer og udarbejder svar på eksterne henvendelser, f.eks. fra patienter og deres pårørende, samarbejdspartnere eller pressen, f.eks. i form af klager og aktindsigter.
  • Sekretariatsbetjener en række udvalgte mødefora i sygehuset blandt andet med at koordinere inputs til dagsordenerne, kvalitetssikring, referatskrivning og opfølgning på beslutningerne fra møderne.
  • Understøtter en række tværgående udviklingsprojekter og implementeringen af aktuelle indsatser i psykiatrisygehuset, f.eks. sygehusets grønne omstilling og klyngesamarbejdet med kommuner, somatik og almen praksis.
  • Arbejder med sygehusets fortsatte implementering af regionens journaliseringssystem Acadre i vores organisation.
  • Udarbejder baggrundsnotater, oplæg og håndpapir i samarbejde med den øvrige administration ift. aktuelle sager.
  • Juridiske problemstillinger i samarbejde med regionens sundhedsjurister mv.
Derudover dukker der løbende en række ad-hoc opgaver op i både Sekretariat og Kommunikation og Administrationen generelt, som teamet i fællesskab sikrer håndtering af. I Sekretariat og Kommunikation forventes alle at understøtte hinanden under sygdom, ved ferieafvikling eller i travle perioder i al almindelighed.

Hvem er du?

Som vores nye kollega skal du indgå i sekretariatsteamets opgaveløsning. Hvordan opgaverne vægtes afhænger af din uddannelsesmæssige baggrund, din erfaring og dine præferencer som vi afdækker under samtaleforløbet.

Vi forventer, at du har en relevant kandidatuddannelse f.eks. inden for samfunds- eller sundhedsvidenskaberne. Men du kan også sagtens have en kandidatuddannelse i retorik eller lignende.

For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt. Du er hurtig til at skabe overblik og har nemt ved at opnå indsigt i nye områder. Du arbejder struktureret og selvstændigt, og har respekt for deadlines. Du er god til at opbygge samarbejdsrum og indgår ubesværet i en konstruktiv og åben dialog med både borgere, kollegaer og ledere. Derudover er du:

  • God til at sætte dig ind i og formidle komplekse problemstillinger på en letforståelig måde.
  • Serviceminded og en naturlig samarbejdspartner for både kollegaer og borgere.
  • Dygtig til at koordinere på tværs af flere funktioner.
  • Struktureret, selvstændig og ansvarsbevidst.
  • Åben, nysgerrig, engageret og fleksibel i forhold til opgaver og kollegaer.
  • Naturligt interesseret i at forbedre processer og rutiner.
Ud over en nysgerrighed på og villighed til at arbejde ind i de brede opgavefelt, forventer vi også, at du har lyst til at indgå i og bidrage til afdelingens liv, både fagligt og socialt. Vi tager ansvar for hinanden og prioriterer tid til sparring og feedback. Omgangstonen er uhøjtidelig og fyldt med både faglighed og humor. Du vil møde engagerede, dygtige og sjove kollegaer i et sygehus med fokus på patienten, faglighed, dialog og samarbejde.

Hvem er vi?

Vi er 16 medarbejdere i Sekretariat og Kommunikation fordelt på et kommunikationsteam og et sekretariatsteam. Stillingen er forankret i sekretariatsteamet, men vi samarbejder på tværs af de to teams og med resten af de cirka 100 medarbejdere i Administrationen.

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte Sekretariats- og Kommunikationschef John Zola på telefon 92 43 69 21 eller pr. e-mail john.zola@rsyd.dk, sekretariatskonsulent Dubravka Drljevic Tsanas på telefon 99 44 48 82 eller pr. e-mail ddt@rsyd.dk eller specialkonsulent André Schneider på telefon 99 44 48 88 eller pr. e-mail Andre.Schneider@rsyd.dk

Løn og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til aftale mellem Danske Regioner og forhandlingsberettiget organisation.

Ansøgningsfrist

Ansøgningen sendes senest den 10. december 2024. Vi holder samtaler mandag den 16. december, med mulighed for en eventuel anden samtale onsdag den 18. december, hvis ansættelsesudvalget finder behov herfor.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. februar 2025.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Psykiatrien i Region Syddanmark, Lille Grundet Hulvej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6152786

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook