Bliv administrativ medarbejder i tandteamet i Region Syddanmark

dato

Har du lyst til være en del af en afdeling med mange forskellige profiler, som i fællesskab er med til at drive, planlægge og udvikle sundhedsvæsnets praksisområde (praktiserende læger, praktiserende speciallæger, fysioterapeuter, psykologer, kiropraktorer, tandlæger, fodterapeuter og apoteker)?

Har du mod på administrative opgaver, hvor du både selvstændigt og i samarbejde med kolleger hjælper patienter og de sundhedsprofessionelle og samtidig sikrer, at der udbetales de korrekte tilskud?

Trives du i et miljø, hvor du har stor selvstændighed i opgaveløsningen, men hvor vi også lægger vægt på, at vi arbejder sammen om at få opgaverne i mål? Så er du måske den administrative profil, vi mangler i vores afdeling.

Dine opgaver vil primært komme til at ligge inden for tandlægeområdet.

Arbejdsopgaver

Sammen med dine kolleger i teamet vil du bl.a. skulle varetage nedenstående opgaver. Den præcise fordeling aftaler vi i teamet, når du kommer i afdelingen:

  • Administrative opgaver vedrørende tandlægevagten, fx vagtplan, ansættelser, lønindberetning, udsendelse af journaler til de praktiserende tandlæger mv.
  • Administrative opgaver i forbindelse med sagsbehandling af ansøgninger om tilskud til tandbehandling for patienter, der har fået betydelige tandproblemer som følge af sygdom og behandling. De patienter, der vil kunne få tilskud til tandbehandling, er udvidet i 2024 og bliver yderligere udvidet i 2025.
  • Udbetaling af honorarer til de privatpraktiserende tandlæger.
  • Sagsbehandling vedrørende refusion til patienter, der har fået tandbehandling i udlandet.
Derudover vil du kunne komme til arbejde med andre administrative opgaver, fx:

  • Registrering og håndtering af oplysninger om tandlæger og tandplejere
  • Kontrol med og sikring af kvaliteten i afregningen
  • Supportere både sundhedsprofessionelle og borgere på telefon og mail
  • Lettere sagsbehandlingsopgaver, fx referatskrivning, håndtering af klagesager eller lign.
I det hele taget forventer vi, at du er fleksibel og byder ind på de opgaver, der er i afdelingen.

Kompetencer

Vi forventer, at du er kontoruddannet (kontorassistent, professionsbachelor i offentlig administration eller lignende), og at du har erfaring med administrativt arbejde. Vi lægger vægt på, at du:

  • er omhyggelig, ansvarsfuld, løsningsorienteret og serviceminded
  • kan udtrykke dig klart både skriftligt og mundtligt
  • er god til at sætte dig ind i overenskomster og lovtekster og uddrage det væsentlige
  • kan samarbejde på tværs i teamet
  • kan håndtere at arbejde i en omskiftelig hverdag med faste deadlines
  • bidrager med nye løsningsmuligheder
  • er med til at skabe en god stemning på kontoret.
Om os

Praksis er en afdeling i Regionshuset i Region Syddanmark.

Vi er ca. 65 medarbejdere med meget forskellige baggrunde. Vi arbejder teambaseret, men er gode til at hjælpe hinanden på tværs af teams. Vi er en afdeling med en uformel omgangstone og et godt arbejdsklima.

Du vil blive en del af tandteamet og afregningsteamet. Tandteamet løser alle opgaver vedrørende tandområdet, herunder samarbejde med de privatpraktiserende tandlæger og øvrige aktører på tandområdet, alle administrative opgaver vedrørende den regionale tandlægevagt i Esbjerg, Kolding og Odense og ansøgninger vedrørende tilskud til tandbehandling. Når du kommer, vil der være tre administrative medarbejdere, en klinikassistent, to deltidsansatte tandlægekonsulenter og en studentermedhjælper i teamet.

Afregningsteamet består af ca. 13 medarbejdere, som sørger for afregning og administration af ydernumre på alle områder.

Vil du vide mere?

Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Trine Malling Lungskov på tlf. 29201790 eller chefkonsulent Birgit Serup Larsen på tlf. 2920 1403. Du er også velkommen til at sende en SMS, så ringer vi tilbage til dig.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er i Regionshuset i Vejle. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er d. 29. januar 2025

Vi afholder samtaler d. 4. februar 2025

Ansættelsesstart

Senest d. 1. april 2025

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Region Syddanmark, Damhaven, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/82fdd6d3-d852-4c35-b16b-e7c348f09e10

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet