Bliv controller/revisorassistent hos jem & fix og vær med til at styrke vores interne revision og ESG-rapportering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi udvider vores organisation som følge af nye arbejdsopgaver i forbindelse med ESG og søger derfor en controller/revisorassistent, som med reference til chefen for Intern Revision har engagement, vilje og evner til at gøre en forskel i afdelingen. Du er analytisk, detalje orienteret og arbejder struktureret. Du evner at bevare overblikket i en omskiftelig hverdag, hvor du dagligt er i kontakt skriftlig og telefonisk med vores butikker i Danmark, Sverige og Norge, men trives også med rutinearbejde. Som controller vil du komme til at arbejde tæt sammen med vores interne revisorer i Danmark og Sverige og du kommer qua dine arbejdsopgaver til at være afdelingens anker, der med dit overblik hjælper med at samle de forskellige arbejdsopgaver i afdelingen. For den rigtige kandidat er der gode udviklingsmuligheder på sigt.

Du får

  • En effektiv og professionel organisation, korte beslutningsveje, tillid samt frihed under ansvar.
  • En stærk kultur, der er præget af proaktivitet, samarbejde, udvikling og succes.
  • Gode ansættelsesvilkår, pension, personalegoder.
  • Gode udviklingsmuligheder for den rette kandidat baseret på kvalifikationer og personlighed.
  • Engagerede, erfarne kollegaer, som brænder for detailhandel og har en fleksibel indstilling.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte følgende

  • Kassecontrolling (opfølgning på kassedifferencer/bankposer, kontakt til og opfølgning på CIT-leverandør).
  • Kontakt til og håndtering af spørgsmål/henvendelser fra hele butiksnettet i Danmark, Sverige og Norge.
  • Afstemning af bankkonti.
  • Analyse, søgning og håndtering af afvigelser gennem interne kontroller samt forberedelse af besvigelsessager, herunder sikring af dokumentation, videoovervågning mv.
  • Ajourføring af butiksvejledninger og forretningsgangsbeskrivelser.
  • Svindopfølgning bl.a. stikprøvekontrol, kassedifferencer m.v.
  • Undervisning af butiksmedarbejdere i rutiner og forretningsgange, svindforebyggelse og opfølgning på samme.
  • Hjælpe med indsamling og konsolidering af data til ESG-rapportering samt rapportering til ledelsen.
  • Diverse ad hoc-opgaver, f.eks. deltagelse i interne tværorganisatoriske projekter.

Du har følgende kvalifikationer og personlighed

  • Solid erfaring fra detailhandel eller revisionsbranchen og allerhelst erfaring fra en tilsvarende stilling.
  • Har du en uddannelse på BA-niveau, er det en fordel, men ikke et krav. Har du arbejdet som revisorassistent, i en økonomiafdeling eller har du praktisk erfaring fra detailhandel som butikschef eller souschef eller lignende vil det også være fint.
  • Du er en habil IT-bruger – Excel og et af de gængse ERP-systemer, gerne Aspect4 og VIS samt Viking (POS-system).
  • Sprogligt kan du begå dig på engelsk og forstår de skandinaviske sprog (svensk og norsk), da Intern Revision også varetager opgaver for datterselskaber i udlandet.
  • Du har særdeles gode skriftlige færdigheder og kommunikative verbale evner, så du kan levere præcist materiale og optimal kommunikation på alle organisatoriske niveauer både i butikkerne og internt i organisationen.
  • Du tager ansvar og arbejder godt både selvstændigt og som teamplayer.
  • Du har en god helheds- og forretningsforståelse.
  • Du har robustheden til at håndtere de opgaver i stillingen, som selvsagt kan være lidt prekære i forbindelse med anormaliteter/besvigelser.
  • Har fleksibilitet til at arbejde på lejlighedsvis skæve tidspunkter, som naturligvis modsvares af tilsvarende fleksibilitet fra arbejdsgiver, dvs. aften- og natarbejde. Arbejdstiden vil dog primært være i tidsrummet mellem kl. 08.00 og 16.00.
  • Har en positiv og pragmatisk indstilling, så du kan agere i et miljø præget af entreprenørånd og samtidig professionalisme.
  • Din personlighed er tillidsvækkende, og du er en troværdig og kompetent kollega.
  • Har tillid til egne kompetencer og samtidigt empati og ydmyghed til at indgå i og lære DNA’et i jem & fix at kende.

Ansøgningsfrist: Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og vurderer løbende ansøgerfeltet.

Tiltrædelse: Snarest muligt

Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.

Du kan blive en del af en stærk organisation

jem & fix er et lavprisbyggemarked i vækst med en ambition om at blive Skandinaviens største byggemarked. Vi er en dansk, familieejet virksomhed og en del af Harald Nyborg koncernen. jem & fix har hovedkontor i Vejle og over 2400 medarbejdere fordelt på 127 butikker i Danmark og mere end 200 butikker i Skandinavien.

jem & fix er kåret som Danmarks billigste byggemarked for ottende år i træk, blandt andet fordi vi skærer alle fordyrende omkostninger væk for at sikre kunden den laveste pris.

jem & fix er lokalt forankrede med mange butikker, og vi indretter vores butikker ens og overskueligt, så vores kunder nemt kan finde varerne og udøve høflig selvbetjening. Mens vores vækstmål er ambitiøse og højtråbende, er vores organisation flad og uformel, og der er ingen høje røster her, men til gengæld er der fart på. Fra etableringen i 1988 og til i dag har jem & fix udviklet sig til det største byggemarked målt på omsætning i Danmark. Et af vækstmålene er fortsat at åbne butikker i Danmark og renovere de ældste butikker, så kæden altid fremstår skarp og slagkraftig.

Læs mere på www.jemogfix.dk


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3931121e)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

jem & fix - Hovedkontor, Skomagervej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120220

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook