BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du skarp i kundeservice og logistik, og motiveres du af opgaver i krydsfeltet mellem salg, indkøb og after sales support? Trives du samtidig i rollen som kontakt til både kunder, logistik partner og forhandlere? Så er det måske dig vi leder efter!
På vegne af vores kunde KWS Scandinavia søger vi en Customer Service and Logistics Support til teamet i Vejle. Her vil du blive en del af en sund virksomhed i vækst, hvor effektivitet og professionalisme går hånd i hånd, og hvor arbejdet er koncentreret om at styrke og videreudvikle kunderelationerne.
Vil du være en del af holdet?
Hos KWS Scandinavia får du en plads i et ambitiøst team, hvis arbejdsmiljø er præget af nærvær og tilgængelighed. Du vil blive en del af en uformel arbejdskultur, som rummer en god portion af dedikation og godt kollegaskab.
I rollen som Customer Service and Logistics Support er du nøglespiller og med hele vejen fra direkte salg til leverance og fakturering i nyoprettet afdeling. Du vil samtidig have kontakt til virksomhedens logistikpartner samt forhandlere og udføre blandt andet følgende opgaver:
- Udføre kundesupport og service gennem forskellige digitale kanaler og telefonopkald
- Oprette og løse kundecases i Salesforce Service Console
- Være vores backup på logistikdelen i SAP (S4 HANA)
- Assistere på indkøb af frø til lager
- Være en del af vores ordrehåndtering samt after sales support
Du vil desuden indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens teams i salg og produktion med fokus på at støtte og sikre et effektivt flow gennem hele processen.
Hvad skal jeg kunne?
Vi leder efter dig, som har relevant erfaring fra en lignende stilling indenfor kundesupport og/eller logistik. Det forventes, at du er bekendt med ERP-systemer, gerne SAP S4 Hana, og har den rette motivation til at deltage i udviklingen og optimering af nye processer i en nyoprettet afdeling. Vi forestiller os også, at du har en god forståelse for værdikæden i en virksomhed, og at du er komfortabel med at kommunikere med flere nationaliteter på engelsk.
Som person udstråler du god energi og integritet, og du er løsningsorienteret i din arbejdsgang. Hvis du skulle fremhæve yderligere karakteristika, nævner du dit servicegen samt din evne til at planlægge og koordinere. Vi værdsætter desuden en proaktiv tankegang og evnen til at identificere og håndtere udfordringer i en organisation med mange interessenter.
Om KWS Scandinavia A/S
KWS Scandinavia A/S er et datterselskab i KWS SAAT SE & Co. KGaA koncernen, som er en af verdens førende planteforædlingsvirksomheder. KWS er en virksomhed med tradition for familieejerskab og har fungeret uafhængigt i 165 år. Virksomheden fokuserer på planteforædling og produktion og salg af frø til majs, sukkerroer, korn, grøntsager, raps og solsikke. KWS bruger avancerede planteforædlingsmetoder til løbende at forbedre landmændenes udbytte og planternes modstandsdygtighed over for sygdomme, skadedyr og klimatisk stress.
Har vi fanget din interesse?
Du søger jobbet hos FLAIR, da vi varetager rekrutteringen af KWS’ nye Customer Service and Logistics Support. Når du trykker ’ansøg’, guides du derfor videre til vores rekrutteringssystem.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte en af vores Recruitment & Management Consultants:
- Zakia Schou, tlf. 3169 2647 / email zakia.schou@flair.dk
- Lasse Norring-Andersen, tlf. 3123 2999 / email lasse.norring@flair.dk
Din henvendelse behandles fortroligt, og vi evaluerer løbende ansøgningerne. Når rette kandidat er fundet, lukkes stillingen ned.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131133