Selvstændig, struktureret og engageret kollega søges til vores administrationsteam.
Om jobbet
Vi søger en selvstændig og struktureret administrativ medarbejder, der trives med en varieret hverdag og har erfaring inden for administration, løn- og personalehåndtering samt digitale systemer.
Du bliver en del af Børne- og Familiecentrets administration, hvor du sammen med to engagerede kollegaer får en central rolle i at understøtte vores daglige drift. Jeres fælles base er i vores lokaler på Staldgårdsgade i hjertet af Vejle, hvor I samarbejder tæt om at skabe struktur og effektivitet i administrationen.
Stillingen er en fastansættelse, der som udgangspunkt ligger på 30 timer ugentligt med tiltrædelse 1. juni 2025 eller efter aftale. Du vil referere til lederen af Børne- og Familiecentret.
Dine primære arbejdsopgaver
- Løn- og personaleadministration – opfølgning på ferie, fravær, ansættelser og fratrædelser. Herunder support til ledelsen
- Økonomi og fakturering – kontering og fakturabehandling
- Digitalisering og systemunderstøttelse – bistå medarbejdere og ledere i anvendelse af digitale systemer (SBSYS, Dynamic Template, apps m.m.)
- Kommunikation og IT – opdatere vores hjemmeside og administrere og supportere ift. hardware som PC’er, mobiler og iPads
- Planlægning og koordinering – organisering af møder, temadage og kurser
- Diverse administrative og praktiske opgaver – sekretariatsfunktioner, referatskrivning, telefonbetjening m.m.
- Du har en relevant uddannelse inden for kontor og administration
- Du har erfaring med løn- og ansættelsesforhold, herunder personalepolitikker og overenskomster
- Du har flair og interesse for IT og digitale systemer (bl.a. Excel, KMD Rollebaseret, ØS-indsigt, SBSYS, Office-pakken)
- Du arbejder selvstændigt, struktureret og er serviceminded
- Du har gode kommunikative evner og en fleksibel tilgang til opgaveløsning
- Erfaring fra en lignende stilling er en fordel
- Du trives i en hverdag, hvor ingen dage er ens, og du jonglerer opgaver med overblik – også når boldene flyver hurtigt omkring dig
- Du arbejder proaktivt, tænker i løsninger og trives med at udforske nye opgaver med nysgerrighed og handlekraft
- Du spreder god energi og bidrager til et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og et godt grin går hånd i hånd
- Du er tålmodig og finder glæde i at gøre andres hverdag lettere
- En selvstændig stilling med stor indflydelse på din arbejdsdag
- Et meningsfuldt og afvekslende job, hvor din indsats gør en forskel
- God introduktion, faglig sparring og faste administrationsmøder
- En anerkendende kultur, hvor vi har respekt for hinanden og opgaven
- En arbejdsplads hvor alles indsats er betydningsfuld for at vi i fællesskab kan løse kerneopgaven
- Fastansættelse 30 timer pr. uge
- Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og lokal løn
- Tiltrædelse 1. juni 2025 eller efter aftale
Børne- og Familiecentret er en del af Familie og Forebyggelse i Vejle Kommune og består af ca. 95 medarbejdere – herunder psykologer, pædagoger, SOSU assistenter, socialrådgivere og administrative medarbejdere. Vi samarbejder med udsatte børn, unge og familier om en positiv udvikling til at kunne mestre eget liv og blive hjulpet med de aktuelle udfordringer, de oplever at stå med.
Flere oplysninger
Læs mere på vores hjemmeside: www.bfc.vejle.dk.
For yderligere information om stillingen, kontakt leder Anja Hansen på tlf. 29 45 08 77.
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning med CV og relevante bilag senest 10. april 2025.
Samtaler forventes afholdt 24. april 2025.
Børneattest
Vi indhenter børneattest og straffeattest ved ansættelse.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9e3c8355)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Staldgaardsgade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/041ee15b-1891-4e93-9259-d27d667d6063