Bliv en central kollega og medspiller i vores dynamiske sundhedsplanlægningsafdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores afdelingssekretær gennem mange år fratræder til pension og vi har brug for en anden, der kan være en central kollega i vores afdeling og vil være med til at videreudvikle jobbet og afdelingen.

Birgit (nuværende afdelingssekretær) siger: ”Det bedste ved mit arbejde er, at dagene ofte har mange forskelligartede opgaver – opgaver som jeg selv kan løse, men også opgaver som jeg løser i samarbejde med kolleger i afdelingen og husets andre afdelinger. For mig er det vigtigt, at vi trives på arbejdspladsen og i afdelingen – i Sundhedsplanlægning får du helt fantastiske kolleger og Regionshuset er en virkelig god arbejdsplads”


Sundhedsplanlægning, hvem er vi? Vi er 35 medarbejdere, der arbejder med en bred vifte af planlægnings- og udviklingsopgaver inden for sundhedsvæsenet, patienttransport, det præhospitale område og sundhedsberedskabet. Patientkontoret og Den Regionale Visitation er en del af afdelingen. Du er velkommen til at kigge på Region Syddanmarks hjemmeside og læse mere om vores afdeling.



Hos os får du fleksibilitet og ikke mindst engagerede kolleger Når vi siger, at vi har stort fokus på trivsel, så mener vi det. Vi er opmærksomme på hinanden i vores afdeling og vi hjælper hinanden, når der er spidsbelastninger. Du har stor indflydelse på dine arbejdstider og du har også mulighed for at arbejde hjemmefra, det aftaler du med din leder.


Det kan du også se frem til

  • Spændende og forskelligartede opgaver, som kan variere over tid
  • Høj faglighed – dine kolleger har mange forskellige baggrunde og sammen løser vi et bredt og spændende hjørne af administrative opgaver inden for sundhedsområdet i Region Syddanmark
  • Tid til og mulighed for kurser og uddannelse
  • Hyggelige sociale aktiviteter i afdelingen som fx. julefrokost, afdelingstur og sommerhygge

Om jobbet Som afdelingssekretær/koordinator bliver du en central kollega i afdelingen. Det vil være dig, man henvender sig til, når man har brug for hjælp fx. til at få en ny pc, og du vil ofte blive mødet med spørgsmålet: ”Ved du hvor, hvem, hvad og hvordan?”. Du kommer også til at være bindeled til arbejdspladsens mange forskellige servicefunktioner og afdelingen. Derfor har vi også valgt at opslå stillingen, så der er god tid til overlevering af opgaverne.

Du kommer til at arbejde med mange forskellige opgaver, fra telefonisk borgerkontakt, over bestilling af IT-udstyr til lettere sagsbehandling på forskellige områder. Du får selv mulighed for at præge dine arbejdsopgaver.

Vi ved aldrig, hvem der ringer, og derfor skal du være klar til at tale med forskellige mennesker og være frisk til at tage opgaver, som de kommer. Du kan eksempelvis blive involveret i opgaven med at besvare spørgsmål fra borgere om efterårets influenza- og covid-vaccinationer, og du kan blive bedt om at hjælpe med lettere sagsbehandling i forbindelse med borgers ansøgninger om refusion for sygehusbehandling i andre lande, men det vil altid være i samarbejde med kollegaer i afdelingen.


Om dig Nyuddannet eller erfaren er ikke vigtigt, men du skal have lyst til at være en medspiller med en central plads på holdet.

At du er god til at samarbejde og skabe relationer er ikke bare værdifulde egenskaber, men nødvendige i jobbet.

Fordi dine arbejdsopgaver ofte vil være forskellige fra dag til dag, er det en fordel for dig at have en struktureret tilgang til opgaverne og se muligheder i stedet for problemer.


Hos os får du
  • arbejdstid på 37 timer/uge
  • en arbejdsplads med faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • høj inddragelse og medindflydelse – både i det daglige, og når nye tiltag udvikles
  • løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.


Ring gerne til afdelingschef Helene Vestergaard (29 20 13 59) eller afdelingssekretær Birgit Skovsbo (29 20 12 49) og hør nærmere om jobbet og hvorfor du skal søge.

Send din ansøgning så vi har den senest den 15. august 2024. Vi forventer at afholde samtaler den 20. august 2024.

Ansættelsestidspunkt den 1. oktober 2024 eller efter nærmere aftale.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Syddanmark, Damhaven, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6074980

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook