Vil du være en del af en afdeling, der er med til at drive, planlægge og udvikle sundhedsvæsnets praksisområde (praktiserende læger, praktiserende speciallæger, fysioterapeuter, psykologer, kiropraktorer, tandlæger, fodterapeuter og apoteker)?
Har du mod på administrative opgaver, hvor du både selvstændigt og i samarbejde med kolleger hjælper patienter og de sundhedsprofessionelle, så registreringer og udbetaling er korrekt?
Trives du i et miljø, hvor du har stor selvstændighed i opgaveløsningen, men hvor vi også lægger vægt på, at vi arbejder sammen om at få opgaverne i mål?
Så er du måske den administrative profil, vi mangler i vores afdeling, da én af vores medarbejdere i afregningsteamet går på pension.
Arbejdsopgaver
Du bliver en del af afregningsteamet, som består af 17 medarbejdere, som sørger for afregning og administration af sundhedspersoners ydernumre på alle områder.
Dine opgaver vil bl.a. komme til at bestå af:
• Afregning af ydelser til fx psykologer og fodterapeuter
• Administrative opgaver vedrørende psykologer, fx registrering og ajourføring af oplysninger vedr. psykologpraksis
• Kontrol med og sikring af kvaliteten af afregningen
• Supportere både sundhedsprofessionelle og borgere på telefon og mail
• Udsendelse af nyhedsbreve
I det hele taget forventer vi, at du er fleksibel og byder ind på de opgaver, der er i afdelingen.
Kompetencer
Vi forventer, at du er kontoruddannet (kontorassistent, professionsbachelor i offentlig administration eller lignende). Vi lægger vægt på, at du:
• er omhyggelig, ansvarsfuld og løsningsorienteret
• er udadvendt og serviceminded
• kan udtrykke dig klart både skriftligt og mundtligt
• er god til at sætte dig ind i overenskomster og lovtekster og uddrage det væsentlige
• kan samarbejde på tværs i teamet
• kan håndtere at arbejde i en omskiftelig hverdag med faste deadlines
• bidrager med nye løsningsmuligheder
• er med til at skabe en god stemning på kontoret.
Om os
Praksis er en afdeling i Regionshuset i Region Syddanmark.
Vi er ca. 65 medarbejdere med meget forskellige baggrunde. Vi arbejder teambaseret, men er gode til at hjælpe hinanden på tværs af teams. Vi er en afdeling med en uformel omgangstone og et godt arbejdsklima.
Vil du vide mere?
Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Birgit Serup Larsen på tlf. 2920 1403 eller teamleder Dorrit Dyrup på 2920 1130. Du er også velkommen til at sende en SMS, så ringer vi tilbage til dig.
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Arbejdsstedet er i Regionshuset i Vejle. Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 10. marts 2025
Vi afholder samtaler den 18. marts 2025
Ansættelsesstart
1. maj 2025
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Region Syddanmark, Damhaven, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1374d6fe-356f-45c4-a607-1be7635c2155