Bliv en del af afregningsteamet i sundhedsvæsenets praksisområde som administrativ medarbejder

dato

Vil du være en del af en afdeling, der er med til at drive, planlægge og udvikle sundhedsvæsnets praksisområde (praktiserende læger, praktiserende speciallæger, fysioterapeuter, psykologer, kiropraktorer, tandlæger, fodterapeuter og apoteker)?

Har du mod på administrative opgaver, hvor du både selvstændigt og i samarbejde med kolleger hjælper patienter og de sundhedsprofessionelle, så registreringer og udbetaling er korrekt?

Trives du i et miljø, hvor du har stor selvstændighed i opgaveløsningen, men hvor vi også lægger vægt på, at vi arbejder sammen om at få opgaverne i mål?

Så er du måske den administrative profil, vi mangler i vores afdeling.

Arbejdsopgaver

Du bliver en del af afregningsteamet, som består af 17 medarbejdere, som sørger for afregning og administration af sundhedspersoners ydernumre på alle områder.

Dine opgaver vil bl.a. komme til at bestå af:

  • Afregning af ydelser til de sundhedsprofessionelle, som fx kan være psykologer, kiropraktorer, læger mv.
  • Administrative opgaver som fx registrering og ajourføring af oplysninger
  • Kontrol med og sikring af kvaliteten af afregningen
  • Supportere både sundhedsprofessionelle og borgere på telefon og mail
  • Øvrige administrative opgaver som fx afstemninger og manuelle udbetalinger.
I det hele taget forventer vi, at du er fleksibel og byder ind på de opgaver, der er i afdelingen.

Kompetencer

Du har en kontoruddannelse (kontorassistent, professionsbachelor i offentlig administration eller lignende).

Vi lægger vægt på, at du:

  • er omhyggelig, ansvarsfuld og løsningsorienteret
  • er udadvendt og serviceminded
  • kan samarbejde på tværs i teamet
  • kan udtrykke dig klart både skriftligt og mundtligt
  • er god til at sætte dig ind i overenskomster og lovtekster og uddrage det væsentlige
  • har talforståelse og gerne erfaring med Excel
  • kan håndtere at arbejde i en omskiftelig hverdag med faste deadlines
  • bidrager med nye løsningsmuligheder
Om os

Praksis er en afdeling i Regionshuset i Region Syddanmark.

Vi er ca. 65 medarbejdere med meget forskellige baggrunde. Vi arbejder teambaseret, men er gode til at hjælpe hinanden på tværs af teams. Vi er en afdeling med en uformel omgangstone og et godt arbejdsklima.

Vil du vide mere?

Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Birgit Serup Larsen på tlf. 29 20 14 03. Du er også velkommen til at sende en SMS, så ringer jeg tilbage til dig.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Arbejdsstedet er i Regionshuset i Vejle. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er den 9. juni 2025
Vi afholder samtaler den 20. juni 2025

Ansættelsesstart

1. august 2025



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Region Syddanmark, Damhaven, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d4bae813-f3cd-447b-b76e-9f847613896c

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet