Bliv en del af Vejle Kommunes byggesagsafdeling og vær med til at skabe fremtidens arkitektur

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Ønsker du at være en del af et team fyldt med erfaring og godt humør og samtidig være i en attraktiv kommune, der hele tiden er i vækst? Så læser du med det helt rette sted og måske det er dig, der skal være vores nye kollega i Vejle Kommunes byggesagsafdeling.
 Om jobbet
Vi søger én, der vil være med fra start til slut i vores mange byggesager, i sagsområdet fra drivhuse til store villaer. I forhold til dig vægter vi, at du er udadvendt, positiv og hviler godt i dig selv, samt har gode kommunikative evner.

Noget af det du vil kunne komme til at sidde med er:

  • Nybyggeri, til- og ombygninger
  • Simpelt byggeri som garage, carporte, udhuse mv.
  • Forhåndsdialoger
  • Vejledning og afklaring af generelle spørgsmål 
  • Hjælp og vejledning i at oprette en ansøgning
  • Lovliggørelse af opført byggeri
  • Telefon- og mailhenvendelser

Du må meget gerne have erfaring fra enten byggeledelse, projektering eller byggesagsbehandling, men det er ikke et krav. Hvis du har en god faglig uddannelse som enten bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller lignende, har du et godt fundament til at bygge videre på, og så har vi erfaringen til at understøtte din udvikling.

Vi er en afdeling bestående af dedikerede, imødekommende og fagligt stærke kollegaer, der arbejder med alle former for byggesager. En afdeling, hvor alle har en del af det fælles ansvar, om at yde en imødekommende og kompetent sagsbehandling. Vi spiller hinanden gode ved at stille spørgsmål, supplere hinandens fagligheder og støtte op om opgaveløsningen. Som afdeling ønsker vi at være servicemindet og at være en god samarbejdspartner for borgere og virksomheder i Vejle Kommune.

Vi forventer, at du
  • har et godt byggeteknisk overblik
  • er uddannet bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller lign.  
  • finder glæde ved at være en del af et hold, kombineret med evnen til at fordybe dig og arbejde selvstændigt 
  • har teamånd – teamplayer
  • er god til at holde dig fagligt ajour, vidensdele og fagligt sparre med dine kollegaer
  • har gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt 
  • er imødekommende og dialogorienteret over for borgerne og dine samarbejdspartnere
     
Hvem er vi?
Vi er en nytænkende forvaltning, hvor du kan være med til at sætte retningen og videreudvikle den gode serviceoplevelse for borgere og erhvervslivet i Vejle Kommune.

Vi har fokus på service af den private bygherre og de professionelle ansøgere. Sammen skaber vi et arbejdsfællesskab og en kultur, der efterlever Teknik & Miljøs overordnede vision:
  • Vi vil være den centrale drivkraft i en målrettet udvikling af Vejle Kommune
  • Vi vil være borgernes, erhvervslivets og politikernes mest værdifulde samarbejdspartner

I Teknik & Miljø fokuserer vi på vores serviceniveau. Vi leverer "service med vilje" til hele kommunen. Vi bestræber os hver dag på at levere personlig service og finde enkle løsninger i tæt samarbejde med dem, vi betjener. Som kolleger sætter vi en ære i at spille hinanden gode og benytte os af relevante digitale løsninger til at arbejde smartere. Du skal kunne se dig selv deltage og bidrage til fællesskabet, der bl.a. bygger på disse værdier.
 Vi tilbyder
  • en fast stilling
  • et afvekslende, fleksibelt og udviklende job i en dynamisk kommune i vækst
  • stor grad af indflydelse, herunder styring af og ansvar for egne opgaver
  • tværfagligt miljø og en bred kontaktflade
  • positive, kompetente og hjælpsomme kollegaer i et uformelt og socialt arbejdsklima
  • en arbejdsplads beliggende på Kirketorvet i Vejle – tæt ved offentlig transport

Du opfordres også til at søge stillingen hvis du ønsker at arbejde deltid (dog som minimum 25 timer).
 Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn.
 Flere oplysninger
Flere oplysninger fås ved henvendelse til:
Byggesagsbehandler Nanna Skovbjerg Thomsen på tlf.: 23325544 eller mail NASTH@vejle.dk
Byggesagsbehandler Majbritt Berthel på tlf.: 24422713   eller mail Majbb@vejle.dk
Afdelingsleder Pernille Øster på tlf.: 21730340 eller mail Perno@vejle.dk

Du kan læse mere om os på www.vejle.dk
 Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 24. juni 2024. Vi forventer, at 1. samtale afholdes d. 28. juni og 2. samtale afholdes d. 2. juli.
Stillingen tiltrædes snarest muligt, dog senest den 1. september 2024.
 Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=510042d1)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Kirketorvet, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064475

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook