IT Support og Printcenter søger imødekommende, dygtige og teknisk velfunderede kolleger til, sammen med vores øvrige IT-kolleger, at sikre et højt serviceniveau fra IT Support og Printcenter
Om jobbet
Vejle Kommunes centrale IT-supportfunktion hjælper cirka 10.000 administrative brugere med deres daglige IT-udfordringer. Vi søger nye servicemindede kolleger, der altid har dem i fokus, når IT-opgaver i alle størrelser og sværhedsgrader løses. Du er udpræget teamplayer, og som den bedste kollega forstår du vigtigheden af at løfte i flok.
Du vil sammen med dygtige kolleger sikre, at vores brugere får hurtig og kvalificeret hjælp til både de dagligdags- og de mere komplekse eller tidskrævende problemer. Det betyder at du:
- Kommer til at deltage i 1. level support, hvor vi hjælper brugerne med de fleste daglige IT-problemer. Henvendelserne modtager vi via telefon, e-mail, serviceportalen og ved personlige henvendelser.
- Kommer til at løse mere komplekse 2. level opgaver.
- Kommer med i afdelingens udekørende funktion. Der møder vi brugerne ude hvor de er, og hjælper med specifikke problemstillinger – og alt det udenom.
- Deltager i udskiftningen af computere og PC upcycling.
- Vil blive involveret i projekter, der går på tværs af 1., 2. og 3. level support.
Vi forventer af dig
- At du gerne går det ekstra skridt for at medvirkende til at løfte kolleger, udvikle teamet og afdelingen, samt sikre at fokus og aftaler overholdes.
- At du kan holde hovedet koldt, når det går rigtig stærkt.
- At du har god teknisk forståelse, og deler gerne din viden med kollegerne.
- At du er god til at dokumentere dit arbejde.
- At du har en relevant IT-uddannelse, og flere års erfaring inden for en lignende stilling.
- At du er mødestabil – Det er en fuldtidsstilling, og dine kolleger har brug for dig.
Om dig og din baggrund:
Du har konkrete erfaringer med at arbejde i en større og professionel IT-afdeling, og har på den baggrund gode teknisk faglige IT-kompetencer, en solid arbejdskapacitet og i det hele taget masser af "gå på mod". Du formår at omsætte viden og engagement til service i verdensklasse med brugeren i centrum.
Vi tænker, at du har følgende personlige kvaliteter:
- Du er en god kollega, og ønsker at engagere dig i teamet og afdelingen.
- Du er fyldt med energi og gejst, og holder fast i opgaverne til de er løst.
- Du er kendetegnet ved at have en åben og positiv indstilling til verden omkring dig.
- Du arbejder analytisk, struktureret og i stand til at agere før problemerne vok-ser sig store.
- Du er nysgerrig af natur og trives i en stor organisation, hvor forandringer er normalen.
Vi tilbyder dig:
- En arbejdsplads med fuld fokus på den gode brugeroplevelse, og hvor brugerne kvitterer med tårnhøje brugertilfredshedsmålinger.
- En arbejdsplads med gode kolleger i et uformelt og afslappet miljø.
- En arbejdsplads, der vægter personlig trivsel højt.
- Gode udviklings- og efteruddannelsesmuligheder både fagligt og personlig.
- Mulighed for at arbejde med en bred pallette af teknologier og produkter.
- Mulighed for deltagelse i en række årlige sociale og faglige arrangementer.
Ansættelsesvilkår
- Fast ansættelse
- Der er tale om to stillinger.
- En med start 1. oktober
- En med start 1. november
- Arbejdstid fuld tid 37 timer/ugentligt
- Løn og ansættelse efter gældende overenskomst
Om os
IT Support og Printcenter er en del af kommunens centrale IT-afdeling.
Afdelingen understøtter kommunens fokus på stabil drift, strategisk ansvar, effektiv og kvalificeret support og vores overordnede målsætning er; Vi vil være forretningens foretrukne samarbejdspartner.
IT-afdelingen består af 36 fastansatte og 2 elever, hvoraf de 18 medarbejdere er ansat i Support og Printcenteret, hvor også disse stillinger er tilknyttet.
Strukturen er flad, og vi praktiserer et tæt samarbejde mellem de forskellige arbejdsområder som Printcenter, Support, Drift, Udvikling og Arkitektur. Afdelingen er hele tiden i bevægelse, hvorfor der ikke nødvendigvis skelnes skarpt mellem områderne.
Arbejdsopgaverne og processerne er delvis formaliseret efter ITIL principperne.
Flere oplysninger
Basisplatformen består af ca. 4.500 administrative arbejdspladser og ca. 3.000 skole PC’er. Herudover håndteres netværk, tablets, mobiltelefoner etc. af IT.
Support på specifikke fagsystemer, foregår decentralt i de enkelte forvaltninger.
Samtaler afholdes tirsdag den 26. og onsdag den 27. august.
Du kan få yderligere information hos leder af IT-support Niels-Jørgen Poulsen på tlf. 20141641.
Ansøgningsfrist
Torsdag den 14. august 2025
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
IT, Skolegade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/12d069a8-f083-46de-93d7-8fc0fcf1aecc