Er du ambitiøs og har du erfaring som HR-udviklingskonsulent og motiveres du af også at være HR-teamets fagkoordinator, så er det dig vi søger
Om jobbet
Jobbet som HR-udviklingskonsulent og fagkoordinator indebærer en række spændende og varierende opgaver, som du løser selvstændigt eller i samarbejde med dine kolleger. Du vil have det overordnede ansvar for ledelses- og organisations udvikling i Teknik & Miljø samt varetage den faglige koordinering og udvikling af HR.
I Teknik & Miljø arbejder vi kontinuerligt på at udvikle en organisation, hvor digitale løsninger er en del af at arbejde smartere samt at bevare en organisation gennemsyret af ambitioner, god ledelse og topmotiverede medarbejdere.
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med et stærkt fagligt miljø og med mulighed for at præge og udvikle HR-funktionen i Teknik & Miljø.
Din portefølje vil blandt andet bestå af:
- Ledelses- og organisationsudvikling
- Sparring med ledere og chefgruppen
- Udvikling og facilitering af leder- og chefseminarer
- Udvikling og facilitering af indsatsområder på tværs i forvaltningen
- Tovholder og koordinering ift. eksterne oplægsholdere og eksterne psykologer/organisationskonsulenter til processer i afdelingerne
- Udvikling og facilitering af interne netværk
- Faglig koordinering af HR-teamet
- Udvikling af processer og opgaver i HR-teamet
- Samarbejde med både personalekonsulentgruppen og udviklingskonsulentgruppen i Koncern HR
Vi søger dig,
- Der har erfaring som HR-udviklingskonsulent
- Der gerne har erfaring som fagkoordinator
- Der er proaktiv
- Der er i stand til at skabe stærke relationer på tværs af organisationen
- Der trives med en omskiftelig hverdag i en kompleks organisation
- Der kan motivere og vise retningen
- Der er robust og smilende også i pressede situationer
- Der har en uddannelse på minimum bachelorniveau
Vi tilbyder dig
- En spændende stilling i en kommune med fokus på bæredygtighed og innovation
- En arbejdsplads med ambition om at udvikle fremtidens offentlige service
- Ansvar og indflydelse for spændende opgaver og udvikling
- En afdeling med dygtige medarbejdere, både generalister og specialister
- Mulighed for personlig og faglig udvikling
Om os
Vejle Kommune har fuld fart på udviklingen. Vi har en befolkningstilgang på ca. 950 borgere om året, nye virksomheder flytter til, og flere boliger skyder op.
Teknik & Miljø er en effektiv forvaltning, der er central for udviklingen af kommunen. Desuden udvikler vi hele tiden den måde, vi leverer service til borgerne på.
HR-teamet er placeret i afdelingen Jura, HR & Kommunikation i Stabene. I afdelingen bliver vi ca. 20 kompetente kollegaer, der VIL noget. Stabene består af 4 afdelinger med i alt ca. 80 dedikerede kolleger.
Du vil opleve topmotiverede og kompetente kolleger og ledere, som ser sig selv som afgørende medspillere i forvaltningens ambition om at skabe de bedste rammebetingelser, der understøtter den strategiske og fysiske udvikling og drift af Vejle Kommune.
Stabene varetager ud over de klassiske stabsfunktioner for Teknik & Miljø, forskellige borgerrelaterede- og myndighedsopgaver, ligesom vi understøtter vores politiske udvalg i deres virke og samarbejder med de øvrige forvaltninger.
Hvis du er klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en del af vores team i Teknik & Miljø, Vejle Kommune, så send os din ansøgning og CV.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansættelsesvilkår
Fast stilling på 37 timer.
Stillingen er til besættelse 1. oktober 2025 eller snarest.
Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny Løn.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 14. august 2025. Vi forventer at afholde 1. samtale den 19. august 2025 og 2. samtale den 22. august 2025.
Har du lyst til at vide mere?
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Stabschef Thomas Kirsten på mail thoki@vejle.dk eller tlf. 2712 7653 (send gerne en sms og aftal et tidspunkt).
Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse i forbindelse med ansættelsen.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund,
handicap m.v.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
HR, Kommunikation & Support, Kirketorvet, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/fde44cfc-3aa0-45d9-9751-124624c65203