Er du skarp til at planlægge og koordinere, og trives du i en dynamisk hverdag med mange bolde i luften? Brænder du for at optimere ruter, holde styr på logistikken og have daglig kontakt med chauffører og kunder? Har du lyst til at blive en del af et team, hvor punktlighed, kvalitet og god service er i højsædet, så er du måske den nye kørselsdisponent hos Knud Gade A/S i Vejle.
om jobbet
Som kørselsdisponent hos Knud Gade bliver du en del af et dedikeret team bestående 7 administrative kolleger. Du har ansvaret for styring og disponering af transportopgaver. Din rolle er bred, og du favner mange forskelligartede opgaver inden for afvikling af transport.
Dine primære arbejdsopgaver er bl.a.:
• Planlægning og koordinering af daglige kørselsopgaver
• Optimering af ruter for effektiv transport
• Kommunikation med chauffører om opgaver
• Administrative opgaver som dokumentation, rapportering og fakturering
Knud Gade er en mindre, sammentømret virksomhed, og derfor vil du også skulle bidrage med f.eks. at tage telefonen, hjælpe kolleger og deltage i faste vagtplansrul.
om dig
Du er en engageret og struktureret kollega, der er motiveret for at arbejde med planlægning og logistik. Du har et godt overblik, men formår at sætte dig ind i detaljerne, når opgaverne kræver det. Du trives med at arbejde i en mindre virksomhed, hvor sammenhold og hjælpsomhed er afgørende. Som udgangspunkt har du ansvaret for dine egne opgaver, men du er også klar til at hjælpe en kollega, hvis behovet opstår. For dig er sparring vigtig, og du trives i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er plads til både faglig og personlig udvikling.
Det er tiltænkt, at du:
• Har en uddannelsesmæssig baggrund som speditør, kranfører eller chauffør
• Sidder i en lignende stilling i dag eller har erfaring som kranfører eller lignende
• Har kendskab til kranbiler eller lastbiler
• Har erfaring med Transport Intra eller et tilsvarende system og har lyst til samt flair for at bruge dette som dit primære arbejdsredskab
om knud gade
Knud Gade A/S er en familieejet virksomhed med over 75 års erfaring i branchen. Virksomheden er specialiseret inden for en bred vifte af transport- og kranopgaver, herunder både mindre og større lastbilkraner, maskin- og fabriksflytninger samt entreprenørkørsel og lokal vognmandskørsel.
Administrationen består af 7 ansatte, og 2 ansatte i værkstedet og omkring 32 kranførere i marken. Virksomheden har en høj medarbejderanciennitet, hvilket bidrager til et stabilt og erfarent arbejdsmiljø.
vil du med på holdet?
Hvis du synes, at jobbet lyder som noget for dig, kan du ansøge via denne side. Har du nogle spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte juniorkonsulent Emma Skovgaard på tlf. 48 80 27 01 eller på mail emma.skovgaard@randstad.dk.
Randstad forestår rekrutteringsprocessen på vegne af virksomheden. Alle henvendelser behandles fortroligt, og der kaldes løbende ind til samtale.
om randstad
Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.
Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126261