BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nu har du muligheden for at blive Sygehus Lillebælts Nøgleperson inden for levering af kræftbehandling til sygehusets patienter. Vi søger nemlig en faglig ansvarlig AC’er som har lyst til at sikre driften af vores cytostatikaproduktion.
Så
- Hvis du brænder for at sikre kræftpatienter deres behandling hurtigt og sikkert
- Har lyst til at få et stort fagligt ansvar og
- Har flair for at samarbejde med mennesker omkring kvalitetssikrede processer så læs videre… måske er det dig, vi søger?
Som produktionsansvarlig har du det faglige ansvar for at sikre driften af cytostatikaproduktionen.
Dette i samarbejde med dine 2 tætte AC’er kolleger, 9 teknikere og 6 medhjælpere.
I cytostatikaproduktionen producerer vi årligt ca. 21.000 patientspecifikke blandinger til I.V. eller S.C. indgift. Dette foregår i vores produktionslokale indeholdende 3 laf enheder (A i C produktion).
Vi er underlagt hhv. GMP lovgivningen og Bekendtgørelsen om færdigtilberedning af lægemidler på sygehusapotek.
På Sygehus Lillebælt har vi ”respekt for patienternes tid” derfor leverer vi behandlingerne på afdelingen senest 1 time efter vi har modtaget bestillingen.
Dit ansvar som produktionsansvarlig kan inddeles i følgende hovedkategorier:
- Ansvar for at cytostatikaproduktionen udføres i overensstemmelser med gældende lovgivning
- Ansvar for at lokaler og udstyr er i compliance
- Ansvar for at vi har nødvendige råvarer og utensilier til rådighed og at disse lægges ind i vores produktionsstyringssystem
- Ansvar for at vi har et godt samarbejde med hæmatologisk og onkologisk afdeling
- Ansvar for at håndtere restordrer og lægemiddelskift inden for kræftbehandling for hæmatologisk og onkologisk afdeling
- Ansvar for at sikre at teknikere, og medhjælpere i cytostatikaproduktionen har nødvendige informationer og træning.
Som delegeret QP er det dig der kvalitetskontrollerer og frigiver apotekets cytostatikaproduktion. Du deltager i den daglige drift med godkendelse af behandlingsplaner forud for produktion og efterfølgende kontrol af fremstillingsdokumenter inden endelig frigivelse.
Du deltager også i arbejdet med at udarbejde og behandle afvigelser og ændringssager og bruger risikovurdering som værktøj.
Om apoteket
Du bliver en del af et mangfoldigt fællesskab, der arbejder sammen på tværs af forskellige fagligheder. Vi er ca. 69 ansatte på apoteket, som er fordelt på afsnit i henholdsvis Kolding og Vejle. På afsnittet i Vejle er vi 43 ansatte i alle aldersgrupper og arbejdsområderne er lægemiddelproduktion, kliniske lægemiddelforsøg samt klinisk farmaci.
På afsnittet i Kolding ligger vores indkøbs- og distributionsfunktion. På apoteket har vi et godt samarbejde på tværs af alder og faggrupper. Der er humor og godt kollegaskab hvor man i høj grad hjælper hinanden og ønsker at lære fra sig.
Vi tilbyder
- En spændende stilling hvor man har mulighed for at sætte sit eget præg på opgaveløsningen
- En dynamisk hverdag med alsidige og udfordrende opgaver og stor kontaktflade både internt og eksternt
- Mulighed for stor faglig, såvel som personlig udvikling
- En 37 timers arbejdsuge på hverdage, med mulighed for flekstid i arbejdsdagens ydertidspunkter
- Ansættelse i en organisation der vægter morgenmøder og forbedringstavlemøder højt
- Nærværende ledelse med let adgang til både faglig og personlig sparring
- Du er akademiker og er uddannet farmaceut eller har en anden relevant lægemiddelfaglig uddannelse.
- Du har gerne erfaring med:
- Lægemiddelfremstilling eller QA på sygehusapotek eller i en lægemiddelvirksomhed
- Du evner at organisere og arbejde systematisk, så det skaber et godt flow i vores cytostatikaproduktion
- Du har et stærkt fagligt fundament og tør tage beslutninger og sætte rammen også i uvante situationer
- Du trives i en organisation med en foranderlig hverdag og bevarer overblikket og humøret også når det går stærkt
Stillingen aflønnes efter aftale med den relevante faglige organisation og i henhold til gældende overenskomst med Region Syddanmark
Tjenestested
Apoteket Sygehus Lillebælt i Vejle
Ansættelse
Stillingen er på 37 timer ugentligt fra 1. november 2024
Arbejdstiden ligger typisk mellem kl. 7.30 og 16
Hvis du vil vide mere
Få mere at vide om stillingen hos daglig leder Louise Smed Grønkjær på telefon 22 72 20 71
Kan du se dig selv hos os?
Så send os din ansøgning.
Vi skal modtage din ansøgning senest 9. september
Der afholdes 1. ansættelsessamtaler d. 16. september og evt. 2. ansættelsessamtaler d. 19. september
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Beriderbakken, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100968