Bliv rengøringscontroller hos Vejle Kommune - kombiner kontorarbejde med praktiske opgaver i et engageret team

dato

Om jobbet
Rengøring og vinduespolering i Vejle Kommune er udliciteret til ekstern leverandør og dækker størstedelen af Vejle Kommunes bygninger.
Vi kan tilbyde dig et inspirerende og travlt miljø med humor, engagement og faglige udfordringer.
Du bliver en del af et mindre team med et inspirerende og godt fagligt miljø i afdelingen Kørsel & Controlling, Teknik & Miljø, hvor samarbejde og faglig sparring er en selvfølge. Vi lægger vægt på, at du er en god teamplayer, og at du får stor selvstændighed i opgaveløsningen.

Stillingen som rengøringscontroller indebærer frihed under ansvar. Der er fleksibilitet til at løse opgaverne samt variation af både administrative opgaver og opgaver ude på enhederne i form af møder, kontrol og anden former for samarbejde med institutioner og leverandører.

Dine primære opgaver

  • Varetagelse af kvalitetssikring af rengøringsleverancen
  • Kvalitetskontrol af rengøring og vinduespolering i ”CleanManager”
  • Kontakt til kommunens institutioner - herunder håndtering af eventuelle klager
  • Leverandørmøder
  • Økonomistyring
  • Deltagelse i udbudsprocesser

Vi forventer, at du
  • har solid erfaring med rengøring, kvalitetssikring og opfølgning, du kommer måske fra en lignende stilling
  • har kendskab til CleanManager
  • trives med et arbejde i et højt tempo med flere ad-hoc opgaver
  • har en professionel tilgang, og at det er naturligt for dig at opbygge relationer samt have en diplomatisk tilgang til at løse udfordringer
  • kan rumme mange forskelligheder og håndtere mange samarbejdspartnere
  • er tilpas med mange varierede opgaver samt trives “ude i marken”
  • er både samarbejdsorienteret og kan arbejde selvstændigt
  • har gode formuleringsevner både på skrift og i tale

Vi lægger vægt på, at du er omhyggelig, arbejder systematisk, er fleksibel og servicemindet, samt at du som person kan fungere sammen med din nærmeste kollega.

For at komme i betragtning til stillingen, skal du have gyldigt kørekort (minimum kategori B) samt være indstillet på, at du bruger egen bil til erhvervsmæssig kørsel i arbejdstiden, hvilket honoreres i henhold til statens høje takster.

Om os

Teknik & Miljø i Vejle Kommune er en effektiv forvaltning, der går foran i den strategiske og fysiske udvikling af kommunen. Desuden udvikler vi hele tiden den måde, vi leverer service til borgerne på. Kørsel & Controlling er en afdeling i Teknik & Miljø med mange forskellige ansvarsområder.

Yderligere
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst og med aflønning efter kvalifikationer og efter principperne i Ny Løn.

Du er velkommen til at kontakte controller Allan Heiselberg, tlf. 21 81 16 21, mail: allhe@vejle.dk eller afdelingsleder Dan Zoëga-Nielsen tlf. 30 49 01 96, mail: danzo@vejle.dk, hvis du vil vide mere om jobbet.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende. Ansættelsestidspunkt 1. august 2025 eller hurtigst muligt derefter.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgningsfrist 27. juni 2025.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Kørsel & Controlling, Kirketorvet, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ac474aa1-7c74-4ca9-bcdf-ae9a14f7f0a3

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet