Bliv sundhedsadministrativ detektiv i Onkologisk Ambulatorium

dato

Ny Sherlock Holmes søges

Onkologisk Ambulatorium tilbyder spændende stilling til en uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator pr. 01.06.25



Vi søger en opmærksom, frisk og dynamisk lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator, som sammen med os vil være med til at sætte vores patienter først.

Onkologisk Ambulatorium består af 10 sekretærer, hvoraf de 6, inkl. dig, vil være at finde i Team 1. I Team 1 arbejder vi med diagnoserne brystkræft, prostatakræft og modermærkekræft.

Vi vægter korrekt registrering, og det er her din indre detektiv kommer i spil. Kan du finde den rigtige vej igennem systemet?

Tværfagligheden i afdelingen er i højsæde, og vi arbejder særdeles team-orienteret. Vi har derfor brug for dig, der er en teamplayer. Vi vægter vores arbejdsmiljø højt, så for os er god trivsel og højt humør noget, vi stræber efter.



Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Visitation, booking, skranke, telefon, skrivning mv. i rotation
  • Procedure- og diagnoseregistrering samt registrering af pakkeforløb, behandlingsforløb samt ventetidsmarkører
  • Skrivning af henvisninger og korrespondancer
  • Håndtering af post/e-mails


Vi søger en lægesekretær, der:

  • Engagerer sig i den daglige drift
  • Er fleksibel og initiativrig
  • Nytænkende
  • Kan bevare overblikket trods mange afbrydelser
  • Har gode samarbejdsevner og kan arbejde i teams, tværfagligt og selvstændigt


Vi efterspørger følgende kvalifikationer og kompetencer:

  • Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator
  • Du ser muligheder i hverdagens udfordringer med højt fagligt niveau og stolthed
  • Du har erfaring med EPJ
  • Du behandler henvendelser fra patienter og pårørende såvel som samarbejdspartnere venligt og professionelt




Vi kan tilbyde:

  • Fast stilling på 37 timer. Lavere timeantal kan aftales
  • Onboardingprogram med god introduktion og oplæring – herunder mentorordning
  • En arbejdsplads med faglighed og udvikling i højsæde
  • Ugentlige møder med undervisning og fælles sparring
  • Erfarne og fleksible kollegaer der er positivt interesserede i deres arbejde og arbejdsmiljø
  • Flextidsaftale
  • Mulighed for, efter endt oplæring, at arbejde hjemmefra efter aftale og max. hver 2. uge
  • Kompetenceudvikling
  • Normal arbejdstid fra kl. 7.30-15.00 med en senvagt ca. hver 2. uge fra kl 9.00-16.30.


Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening/HK.

Ansøgningsfristen er tirsdag d. 8. april 2025. Ansættelsessamtaler finder sted torsdag d. 10. april 2025.

Send din ansøgning

Alle ansøgninger modtages elektronisk. Benyt linket nedenfor.

Eventuelle spørgsmål til stillingen må gerne rettes til:

Oversygeplejerske Sanne Skovbjerg: Tlf. 7940 5121 eller pr e-mail: sanne.skovbjerg@rsyd.dk

Eller til Koordinerende lægesekretær Rikke Buch Frederiksen: Tlf. 7940 5454 eller pr e-mail: rikke.buck.frederiksen@rsyd.dk







INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Beriderbakken, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-04-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7486f44b-5e54-4c45-97fc-94af6b6b0ccd

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet