Contract Manager med særligt fokus på den grønne omstilling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Vil du hjælpe Vejle Kommune med at realisere en bæredygtig og effektiv indkøbspolitik, så der bliver råd til mere velfærd? Vil du være med til at drive den grønne omstilling? Har du lyst til at prøve kræfter med en bred vifte af spændende udbuds- og kontraktrelaterede opgaver? Så er det dig vi søger.
 Om stillingen

Som Contract Manager vil du blive en nøglefigur for hele udbudsteamet. Med Vejle Kommunes klimaplan er der sat en klar og ambitiøs retning, og en væsentlig del af dine opgaver bliver at bidrage til, at vi når de mål, der relaterer sig til kommunens udbud og indkøb. Endvidere vil du skulle følge op på de indgåede kontrakter, skabe struktur og foretage analyser af besparelser gennem data.Dine opgaver bliver bl.a. at:
 

  • bidrage til at Vejle Kommune lykkes med den grønne omstilling
  • opdyrke nye måder at realisere CO2-besparelser via udbud og indkøb
  • udføre indkøbs- og markedsanalyser samt udarbejde business cases
  • implementere indkøbsaftaler internt i Vejle Kommune
  • dokumentere og afrapportere indkøbsfunktionens resultater
  • drifte og bidrage til optimering af kontrakter i samarbejde med leverandører og interessenter i Vejle Kommune
  • samarbejde med udbudskonsulenterne om gennemførelse af EU-udbud
  • drifte og supportere Vejle Kommunes indkøbssystem
 Vi forventer af dig, at du:
 

  • brænder for at tage del i den grønne omstilling
  • kan udvise kreativitet og nytænkning i relation til grønne tiltag
  • har analytiske kompetencer og stor forståelse for anvendelse af data
  • har en struktureret tilgang til løsning af opgaver
  • har kendskab til udbuds- og kontraktret
  • har forståelse for styring af kontrakter
  • har gode it-kundskaber, primært Excel, samt generel forståelse for it-systemer

Vi forventer endvidere, at du vil være i stand til at begå dig i en politisk styret organisation, da du vil få tildelt ad hoc-opgaver på tværs af forvaltningerne.
 Om jobbet

I Vejle Kommune har vi en ambition om at skabe de bedste rammer for borgere og medarbejdere. Centralt i den ambition ligger behovet for et fornuftigt og effektivt arbejde med styring af kontrakter.

Du bliver en del af en organisation, der har lyst til at udvikle sine medarbejdere. Vi lægger vægt på kontinuerlig og relevant kompetenceudvikling, og du vil mærke, at dine ønsker i den retning vil blive taget seriøst.

Vi har fokus på stærkt samarbejde og sammenhold i teamet, med særlig vægt på trivsel og psykologisk tryghed. Vi har en uformel omgangstone, hvor humor og faglighed går hånd-i-hånd.

Du får mulighed for løbende at tilrettelægge dit arbejde med brug af flextid, samt med mulighed for hjemmearbejdsdage.
 Om os

Du bliver en del af et engageret team på i alt 9 medarbejdere i Udbud & Jura, der bl.a. har til opgave at udvikle Vejle Kommunes indkøb, drive udbudsforretninger og implementere byrådets grønne ambitioner på indkøbsområdet.

Udbud & Jura-teamet er en del af afdelingen Strategi & Udbud i Økonomi & Arbejdsmarkedsforvaltningen., men vi arbejder på tværs af alle kommunens forvaltninger.

Vejle er Danmarks femtestørste kommune, og vi befinder os i en rivende befolkningsudvikling. Vi har en meget robust økonomi, som gør det muligt at investere i fremtiden og dermed arbejde videre med vores ambitiøse visioner og strategier.

Økonomi- & Arbejdsmarkedsforvaltningen er, ud over arbejdsmarkedsområdet, omdrejningspunktet for de tværgående funktioner omkring budgetlægning, regnskab, udbud, risikostyring, digitalisering og IT.
Vi er modige på nye trends, politiske strømninger, digitale omstillinger og arbejdet med at være data-drevne – for bedst muligt at kunne bidrage til, at Vejle Kommune fortsat er den mest effektive kommune i Danmark.
 Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og aftale om lokal løn.

Tiltrædelse snarest muligt.
 Flere oplysninger

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte:
Stabschef Malene Gros Poulsen på tlf. 29657593 eller mail: mgpou@vejle.dk

På Vejle Kommunes hjemmeside: www.vejle.dk kan du under "erhverv" – "Udbud og Indkøb" læse mere om Vejle Kommunes indkøb.
 Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 6. december 2023, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 14. december 2023.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4561f59c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948656

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook