Controller/seniorkonsulent til PwC SME Bogføringscenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Engageret og kvalitetsbevidst controller, som brænder for økonomi, har lyst til et selvstændigt job med varierende arbejdsopgaver og har stor indflydelse på egen planlægning. 

Vi søger en controller til vores SME Bogføringscenter, hvor dine primære arbejdsopgaver er kvalitetssikring, sparring og uddannelse af kolleger samt deltage aktivt i udvikling og digitalisering af vores arbejdsprocesser. Som controller spiller du også en afgørende rolle i at udvikle dine kollegers faglige kompetencer. 

SME Bogføringscenter er en del af vores forretningsenhed SME Digital & Outsourcing, som samlet består af 4 forretninger: SME Bogføringscenter, SME Digital, SME Dynamic og SME Salg. I SME Bogføringscenter servicerer vi små og mellemstore virksomheder, som ønsker at outsource hele eller dele af deres økonomifunktion. Vores motto er, at vi giver kunderne tid til mere af det, de er bedst til. 

Du bliver en del af et solidt og fagligt stærkt miljø, hvor du får masser af sparring og gode udviklingsmuligheder i et godt samarbejde med højt kvalificerede kolleger. I PwC forstår vi vigtigheden af at skabe en sund balance mellem arbejde og privatliv. Vi tror på, at din trivsel er afgørende for dit engagement og kvalitet. Vi er dedikerede til at støtte dig i at stræbe efter både professionel og personlig succes. 

Dine arbejdsopgaver:

  • Kvalitetssikring af kollegers arbejde herunder bogføring, moms og rapportering.
  • Optimering og digitalisering i kundernes økonomifunktion.
  • Onboarding af nye kunder.
  • Bogføring, afstemning og månedsrapportering for enkelte større eller komplekse kunder.
  • Udvikle og opretholde en stærk relation med PwC’s revisorer og deres samarbejde med afdelingen.
  • Deltage i afstemninger til vores revisorer i forbindelse med årsafslutning.
  • Evt. lønadministration.

Dine faglige kvalifikationer:

  • Erfaring med kvalitetssikring, afstemning, bogføring, moms og evt. løn.
  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kan være regnskabsuddannet, revisor, økonomiassistent og controller, eller måske er du bogholder og ønsker at tage næste step i din karriere.
  • Flere års erfaring med økonomisystemer gerne e-conomic, Navision eller BC365.
  • Flair for digitale værktøjer og stor interesse for anvendelse af IT og integrationer.
  • Har erfaring med Excel i dit daglige arbejde.
  • Eventuelt erfaring med lønsystemer og lønafstemninger.

Dine personlige kompetencer:

  • Et højt drive og interesse for at lære mere, og du får energi af at dele din ekspertise og bidrage til teamets faglige udvikling.
  • Udadvendt personlighed med evne til at motivere og inspirere kolleger.
  • Tager ansvar for planlægning og opgaveløsning for egne kunder.
  • Motiveret for at gøre en forskel for vores kunder.
  • Kvalitetsbevidst, engageret og sætter en ære i at overholde deadlines.
  • Struktureret og evner at balancere flere opgaver samtidigt.
  • Vi er fleksible - det håber vi også, at du er.

Hvad kan PwC tilbyde?

  • Du bliver en del af en af Danmarks største revisionshuse.
  • Et engageret team, som vægter det gode samarbejde, som har fokus på den gode stemning og godt humør.
  • Fokus på faglighed og udvikling, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.
  • Tæt samarbejde med resten af forretningerne i SME Digital & Outsourcing.
  • Et godt og udviklende samarbejde med PwC’s revisorer, som du altid kan sparre med.

Om SME Digital & Outsourcing

SME Digital & Outsourcing giver kunderne tid til mere ved at håndtere kundens bogføring, regnskab og løn eller overtage hele kundens økonomifunktion. Vi er ca. 80 kolleger på tværs af PwC kontorerne i hele landet. Du vil få din daglige gang på vores kontor enten i Vejle, Herning eller Aarhus, hvor teamet består af 27 kolleger. Hos os er der både høj faglighed og masser af energi. I PwC er vi gode til at dyrke fællesskabet både på og uden for arbejdspladsen. Vi udvikler og fejrer succeserne sammen. 

Brænder du for at gøre en forskel?

Det er vores engagerede medarbejdere og partnere, der gør PwC til PwC. Sammen med Danmarks førende virksomheder, ejerledere og offentlige institutioner arbejder vi for at styrke tilliden i samfundet og være med til at løse væsentlige problemstillinger. Det gør vi med udgangspunkt i vores viden indenfor revision, skat og rådgivning. Det er vigtigt for os at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os - lige fra vores dygtige studentermedhjælpere til de erfarne partnere. Brænder du ligesom os for at gøre en forskel? Og har du et godt hoved, et stort hjerte og et bredt smil, så kan PwC være det rette sted for dig.

Sådan ansøger du

Du ansøger ved at sende dit cv og ansøgning via linket "Ansøg dette job". Du kan søge stillingen og læse mere om dine karrieremuligheder i PwC på vores hjemmeside www.pwc.dk/karriere

Du er velkommen til at kontakte Senior Manager, Helle Hovgaard, på tlf. 2961 3332 eller mail helle.hovgaard@pwc.com, hvis du har spørgsmål. Vi behandler selvfølgelig din henvendelse fortroligt.

Ansøgningsfrist: Vi holder samtaler løbende

Tiltrædelse: Snarest muligt

Arbejdssted: Vejle, Herning eller Aarhus


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b49fb54d)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

PWC STATSAUTORISERET REVISIONSANPARTSSELSKAB, Strandvejen, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962357

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook