BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Universal Flytteforretning er en veletableret flytteforretning, med fokus på at levere professionelle og problemfri flytteløsninger for vores kunder. Vi søger en engageret og it-minded Driftsleder til at styrke vores team og sikre effektiv styring af vores daglige operation.
Vi er en af Danmarks største flytteforretninger, og med det prædikat følger naturligvis en operation som er vidtrækkende med mange bevægelige dele. Derfor søger vi en kollega af en helt speciel støbning.
Kan du favne bredt, men samtidig være god til detaljens kunst og få alt til at hænge sammen hver eneste dag? Kan du se dig selv udvikle nye processer samt effektivisere eksisterende i samarbejde med vores nuværende medarbejdere?
Så skal du søge denne stilling.
Dit ansvarsområde og dine arbejdsopgaver:
Der er tale om en hektisk arbejdsdag med stor kontaktflade i organisationen og dine væsentligste arbejdsopgaver bliver:
- Planlægning og koordinering af medarbejdere, biler, lagerplads, materiel og hjælpemidler med henblik på at sikre optimal ressource udnyttelse og en solid driftsøkonomi.
- Holde det store forkromede overblik, i nuet såvel som de kommende uger
- Daglig kommunikation og samarbejde med projektlederne, medarbejdere og 3. parts partnere.
- Anvendelse af teknologiske løsninger til at optimere og effektivisere logistikken.
- Personaleledelse, ansættelser og afskedigelser i samarbejde med afdelingschefen
Om dig:
- Erfaring inden for logistik og koordinering af personale evt. produktionsplanlægning.
- Teknisk flair og evne til at anvende IT-værktøjer og software til optimering af processer.
- Evnen til at udvikle, optimere og effektivisere processer.
- Ledelse af overenskomstansatte er en fordel, men ikke et krav.
- Gode kommunikationsfærdigheder og evne til at arbejde i et team.
- Evnen til at holde mange bolde i luften og bevare overblikket under pres.
- Kendskab til flyttebranchen eller relaterede brancher er ikke forventeligt, men vil blive set positivt på.
Personlige egenskaber:
- Struktureret og organiseret.
- Handlekraftig med respekt for den enkelte
- Fleksibel og løsningsorienteret.
- Teamplayer med gode samarbejdsevner.
- Selvstændig med initiativ og drive.
Vi tilbyder:
- En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed.
- Gode mulighed for at udvikle sig fagligt og personligt
- Indgåelse i et team med højt til loftet
- Gode arbejdsvilkår og en positiv arbejdskultur.
Stillingen refererer til Afdelingschef Nikolaj Søgaard og er en udfordrende stilling i en uformel og flad organisation med dygtige kollegaer. Vi indkalder løbende til samtale og venter gerne på den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Universal Flytteforretning er en del af Universal Gruppen. Universal Gruppen består af flere selskaber, der beskæftiger sig med transport, flytning, opbevaring, ejendomsadministration samt køb/salg af møbler. Hovedkontoret ligger på Stiftsvej i Vejle. Virksomheden blev etableret i 1991 som Universal Transport & Flytteforretning.
Universal Gruppen beskæftiger sig med alle former for transport, flytning og opbevaring for såvel private virksomheder som offentlige institutioner. Derudover ejer gruppen en række ejendomme med lejemål for både virksomheder og private. Vognparken består af ca. 100 køretøjer, og lagerkapaciteten udgør mere end 20.000 kvadratmeter.
Læs mere om os på www.universalflyt.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Universal Gruppen, Stiftsvej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972862