Erfaren bygningskonstruktør/ingeniør til udarbejdelse af brandlogbøger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Vi har travlt og for at kunne hjælpe vores kunder med udarbejdelse af logbøger, som følge af de nye brandsynsbestemmelser, søger vi hurtigst muligt en engageret bygningskonstruktør/ingeniør, der vil være med til at sikre drift og kvalitet på området. Er det dig?

Du vil blive ansat i Kommunale Ejendomme, som er en del af chefområdet Facility Management & Ressourcer i Teknik & Miljø i Vejle Kommune. Bidraget til den grønne omstilling og reduceret klimaaftryk står blandt meget andet højt på dagsordenen, såvel som et vedvarende fokus på at fastholde Vejle Kommune som en attraktiv arbejdsplads.
Stillingen er en projektansættelse i perioden frem til medio 2025 og er som udgangspunkt afgrænset til løsning af opgaven med udarbejdelse af brandlogbøger og flugtvejsplaner.
 Om jobbet

I afdelingen Kommunale Ejendomme i Teknik & Miljø rådgiver vi fagforvaltningerne i alle anliggender om bygninger og byggeri, og vi er med helt fra de første analyser baseret på prognoser, til udvikling af visioner, til deltagelse i alle faser i forbindelse med nybyggeri og ombygning, til vedligeholdelse og renovering mange år senere. I årene fremad er vi en væsentlig aktør ift. at realisere Vejle Kommunes Klimaplan 2020-2050 gennem et øget fokus på udvikling af bæredygtigt byggeri, herunder bl.a. ved at energieffektivisere og –renovere de mange bygninger, der danner rammen om aktiviteter og kernevelfærd i Vejle Kommune.
Du vil i jobbet få mulighed for selvstændigt at varetage opgaven med planlægning og udarbejdelse af brandlogbøger samt flugtvejsplaner i tæt samarbejde og dialog med fagforvaltningerne, som har ansvaret for ejendommene, men også i dialog med dine kolleger i Kommunale Ejendomme. Brandlogbøger og flugtsvejsplaner skal udarbejdes for Vejle Kommunes mange forskellige bygninger, og der vil derfor være en del kørsel i forvaltningsbiler forbundet med jobbet.
 Ansvars- og arbejdsopgaverne består i
 

  • planlægning af opgaverne i tæt dialog og samspil med fagforvaltningerne
  • udarbejdelse af og opsætning af brandlogbøger i digitalt værktøj
  • opsætning af kontroller i digitalt værktøj
  • optegning af planer med brandmateriel i Revit eller Autocad
  • udarbejdelse af flugtvejsplaner for skoler med bygningsafsnit med mere end 150 personer
  • evt. udarbejdelse af pladsfordelingsplaner ved arrangementer i Revit eller Autocad
  • evt. udarbejdelse/opdatering af brand- og evalueringsinstruks
 Vi forestiller os, at du
 
  • er struktureret og systematisk
  • er bruger af MS Officepakken, inkl. MS Project
  • har en relevant faglig baggrund som bygningskonstruktør, -ingeniør eller lignende
  • evner at arbejde selvstændigt, tværfagligt og som en del af et team
  • har erfaring med Revit og Autocad Architecture
  • har viden om eller interesse for at opbygge viden om og konkret udarbejdelse af brandlogbøger og flugtvejsplaner
  • har en åben og positiv tilgang til kolleger, samarbejdspartnere og opgaver
  • har lyst at bidrage til afdelingens trivsel og fællesskab
  • har kørekort (minimum B-niveau)
 Vi tilbyder
 
  • et afvekslende, fleksibelt og udviklende job i en dynamisk kommune i vækst
  • selvstændigt ansvar
  • tværfagligt miljø og en bred kontakt- og samarbejdsflade internt som eksternt
  • positive, kompetente og hjælpsomme kollegaer i et uformelt og socialt arbejdsklima
  • et inspirerende og travlt miljø med humor, engagement og faglige udfordringer
  • en arbejdsplads beliggende på Kirketorvet i Vejle – tæt ved offentlig transport
 Om os

Området Facility Management & Ressourcer i Teknik & Miljø består af fire afdelinger - Kommunale Ejendomme, Materielgården, Ressourcer & Genbrug og Rådhusservice. Vi er ca. 220 dedikerede medarbejdere og heraf 12 ledere. Vi er et mangfoldigt område, og vores medarbejdere har vidt forskellige faglige baggrunde.

I området ser vi os selv som helt afgørende medspillere for den grønne omstilling, for at skabe de bedste rammer, der sikrer den strategiske og fysiske udvikling og drift af Vejle Kommune. Vi deltager i at fastholde Vejle som en attraktiv arbejdsplads og medvirker til at understøtte byrådets vision om, at Vejle Kommune er et sted, hvor vi kan bo og leve i balance. Aktuelt er vi i afdelingen i gang med at implementere den nye "Strategi for bæredygtigt byggeri."
Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering, vækst, samskabelse, bæredygtighed, udsyn, god service og gode oplevelser er centrale elementer i vores hverdag.

I Kommunale Ejendomme er vi 27 medarbejdere med mange forskellige faglige kompetencer. Afdelingen er organiseret i tre faglige teams, der er ansvarlige for bygherrerådgivning, projektering & FM samt vedligehold og energi. Du vil blive en del af teamet bygherrerådgivning, som også omfatter FM-data.
Vi lægger vægt på stor selvstændighed i opgaveløsningen og har fokus på det gode arbejdsliv. Desuden er samarbejde, åbenhed, kreativitet og trivsel vigtigt for os.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jonas Flyvholm på 2059 7173 eller på mail jonla@vejle.dk

Du kan læse mere om os på www.vejle.dk
Her kan du også kan læse mere om vores ambitiøse klimaplan, strategi for bæredygtigt byggeri og arkitekturpolitik.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 14. august 2023
Vi har første ansættelsessamtale til stillingen den 21. august 2023.
Vi har anden ansættelsessamtale til stillingen den 23. august 2023.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale, ligesom der indhentes referencer inden eventuel ansættelse.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d15d86e3)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Kirketorvet, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=d15d86e3&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876683

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook