Har du solid erfaring med lønadministration i en offentlig kontekst, og motiveres du af at yde høj service i en kompleks organisation? Så er du måske vores nye kollega i HR Personale.
Vi søger en engageret og struktureret kollega med flair for tal og god forståelse for løn- og personaleforhold, som samtidig trives i et samarbejdsorienteret arbejdsmiljø med kontakt til både ledere, medarbejdere og kollegaer på tværs af organisationen.
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, hvor der er plads til faglig fordybelse såvel som en uformel og kollegial omgangstone. Vi prioriterer høj faglig kvalitet og god service i vores opgaveløsning.
Dine opgaver vil bl.a. bestå i:
- Lønkonsulent for egne afdelinger
- Vejledning af ledere og medarbejdere i løn- og personaleforhold
- Udarbejdelse af ansættelsesbreve
- Lønafstemninger og kontroller
- Bidrage til administrationen af Region Syddanmarks Feriefond
Vores forventninger til dig:
Du har kendskab til at arbejde med løn- og personaleforhold, og du trives med deadlines og korte indberetningsfrister.
Du er god til at strukturere dit arbejde, men giver også gerne en hånd til kollegaerne i travle perioder. Du velformuleret i både skrift og tale, da vi dagligt er i kontakt med kollegaer, medarbejdere og ledere.
Du har et godt kendskab til Office programmerne, og gerne erfaring med at arbejde i en stor offentlig organisation. Har du erfaring med Silkeborg Datas lønsystem samt ESDH-systemet Acadre, vil det være et ekstra plus.
Vi tilbyder:
En ansættelse som lønkonsulent i HR Personale, som er en del af Koncern HR. I afdelingen er vi i alt 33 medarbejdere og 1 kontorelev. Vi er opdelt i 5 teams, henholdsvis analyseteamet, forhandlerteamet, jurateamet, lønteamet og feriefonden. Du vil blive en del af lønteamet, som servicerer Regionshuset. Lønteamet består af 8 personer ud over dig.
Yderligere oplysninger:
Er du nysgerrig efter at vide mere om stillingen, kan du kontakte afdelingschef Simon L. Kristensen på tlf.: 2920 1830.
Sådan søger du:
Send din ansøgning sammen med relevante bilag ved at bruge linket ” søg nu”.
Ansøgningsfristen er 19. maj 2025 og vi holder samtaler mandag den 26. maj 2025.
Ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.
Der gøres opmærksom på, at der vil blive indhentet privat straffeattest ved tilbud om ansættelse.
Vi ønsker stillingen besat den 1. august 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Region Syddanmark, Damhaven, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/886f3fa0-de2c-4b73-b7ff-0df4b4b2c4bd