Erfaren projektleder søges til udvendig bygningsvedligeholdelse og renoveringsprojekter i Region Syddanmark

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bygningsafdelingen (BYG) i Region Syddanmark søger en til to erfarne projektledere til udvendig bygningsvedligeholdelse og renoveringsprojekter.

BYG i Region Syddanmark gennemgår i 2024 en større organisatorisk ændring, hvor regionens byggeprojektportefølje bestående af større anlægsprojekter samles i afdelingen. Ud over anlægsprojekterne er udvendig bygningsvedligeholdelse og renoveringsprojekter på regionens sygehuse og institutioner forankret i BYG. Bygningsafdelingen søger erfarne projektledere til disse opgaver.

Ansøgeren forventes at have solid erfaring med projektledelse og gennemførelse af vedligeholdelsesaktiviteter, herunder bygningseftersyn, byggefaglige vurderinger og analyser, vedligeholdelsesplanlægning og prioritering, udbudsforretninger, aftaleindgåelse med entreprenører og fagtilsyn samt opfølgning på økonomi, tid og kvalitet i udførelsesfasen.

Det vil være en fordel, at ansøgeren har interesse for og gerne erfaring med energirenovering, bæredygtigt byggeri og evt. DGNB certificeret byggeri, men det er ikke et krav.

Ansøgeren skal understøtte udvikling af optimale bygningsfysiske rammer for regionens sygehusenheder i tæt samarbejde med klinikere, teknikere og driftspersonale. Du bliver en del af et team, som varetager udvendig bygningsvedligeholdelse og renoveringsprojekter på regionens sygehuse og institutioner, hvor du får ansvar for din egen projektportefølje.

Ud over et tæt samarbejde med dit team vil du få berøringsflader med resten af BYG i forhold til spørgsmål vedrørende økonomi, udbud, politisk behandling, bæredygtighedstiltag mv. Du vil skulle løse opgaver på tværs af regionens matrikler, men samtidig have en del aktivitet i Regionshuset i Vejle.

Den rette kandidat

Vi forventer, at du har en relevant byggefaglig uddannelse såsom bygningskonstruktør, arkitekt, ingeniør samt 3-5 års erfaring fra en offentlig bygherreorganisation, entreprenørvirksomhed eller rådgiver. Projektporteføljen under BYG er karakteriseret ved at være præget af en række interessenter, hvorfor det er essentielt, at du kan fungere som en stærk relationsskaber, som formår at navigere smidigt i håndteringen af interessenter. For at lykkes i stillingen skal du derfor have et markant fokus på det gode og konstruktive samarbejde – både internt i BYG, over mod klinikken, den tekniske afdeling og entreprenørerne.

Det forudsættes, at du er erfaren bruger af Office-pakken med Word, Excel og PowerPoint. Det vægtes positivt med kendskab til DGNB og kompetencer i Adobe-pakken bl.a. Illustrator, InDesign og Photoshop samt Autodesk Revit 2019-2022.

Vi forventer:

• At du er åben, konstruktiv og uformel i din måde at kommunikere på
• At din arbejdsstil er struktureret og kendetegnes ved grundighed og vedholdenhed
• At du har en høj grad af selvstændighed
• At du kan se fordelene i godt samarbejde og deling af viden

Om BYG

BYG varetager opgaver inden for byggeri (nybyggeri og renoveringer) samt vedligeholdelses- og energiopgaver i forhold til regionens enheder. Dermed understøtter afdelingen regionens sygehusenheder samt institutioner med rådgivning og projektledelse inden for byggeri og energiområdet.

BYG består lige nu af 35 medarbejdere, som enten har sin daglige gang i Regionshuset eller på de enkelte sygehuse. Afdelingen repræsenterer en alsidig vifte af faglige kompetencer, som fx ingeniører, arkitekter, bygningskonstruktører, jurister og økonomer. Den faglige alsidighed afspejler en arbejdsplads med plads til sparring og vidensdeling på tværs, hvilket betyder, at vi i høj grad løfter opgaverne sammen.

Du bliver en del af en afdeling, hvor det sociale i afdelingen vægtes højt. Der bliver udvist stor tillid til den enkelte medarbejder, og det er derfor en fordel at trives med at arbejde selvstændigt og proaktivt. Afdelingen er præget af en uhøjtidelig stemning med masser af humor, store personlige frihedsgrader og gode muligheder for at præge sin egen opgaveløsning.

Vi kan tilbyde:

• Gode arbejdsforhold i et behageligt og uformelt miljø
• Et afvekslende, selvstændigt og udfordrende job
• Gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling
• En arbejdsplads i et dynamisk og fagligt miljø
• Sparring og samarbejde med gode og erfarne kolleger

Løn og ansættelse

Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes iht. gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til vicedirektør Peter Holm, tlf. nr. 2920 1610

Ansøgning, indeholdende udførlige oplysninger om uddannelse, tidligere beskæftigelse og kvalifikationer, sendes via linket på denne side.

Ansøgningsfristen er den 12-08 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 33.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Syddanmark, Damhaven, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081474

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet