BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du styrke dine strategiske og operationelle indkøbskompetencer inden for egne ansvarsområder og blive en del af en spændende innovativ virksomhed, som producerer belysningsløsninger til transportbranchen? Så læs med her
Vores kunde Ermax i Kolding søger en forhandlingsvant indkøber og med dig ombord vil du indgå i et velfungerende indkøbsteam på 3 medarbejdere. Du vil komme med på virksomhedens strategiske rejse og kommer til at spille en afgørende rolle i at forhandle og administrere de internationale relationer med udvalgte leverandører for at sikre bedste værdi for virksomheden. Det er derfor afgørende, at du med dit drive og løsningsorienteret arbejdstilgang kan udvikle vores leverandørsamarbejde med henblik på optimering af kvalitet, pris og leveringstid.
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af
- Ansvaret for udvalgte leverandører – pleje og udvikle samarbejdet.
- Sikre et solidt leverandørnetværk, som skal resultere i optimale leveringstider og gode attraktive løsninger samt priser.
- Løbende udarbejdelse af indkøbsordrer på egne leverandører.
- Vedligeholdelse af ordrebekræftelser m.m. i ERP-systemet samt øvrige stamdata.
- Sourcing af eventuelle nye leverandører / produkter efter behov.
- Indgåelse af indkøbsaftaler samt forhandling af aftaler.
- Leverandørbesøg efter behov
Vi forestiller os, at du har følgende faglige og personlige kvalifikationer
- Minimum 5 års erfaring med indkøb - helst fra en international handels- eller produktionsvirksomhed
- Proaktiv, energisk og en teamplayer
- Stærk forhandler med gode professionelle kommunikationsevner
- Løsningsorienteret med et højt drive
- Struktureret, systematisk med god sans for detaljerne
- Dansk og engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau
- Rutineret i ERP systemer samt Office-pakken / specielt Excel
Vi tilbyder
Et spændende og udfordrende job, hvor du med afsæt i en agil organisation får mulighed for at sætte dit eget præg på din arbejdsdag. Der er en uformel omgangstone, hvor der er en kort beslutningsvej, og du vil hurtig kunne sætte dit aftryk. Der er frihed under ansvar, samt et godt arbejdsmiljø, hvor alle arbejder sammen for at sikre den bedste service over for kolleger og kunder.
Vi har plads til et godt grin - der er god dynamik og godt samarbejde på tværs af vores afdelinger.
Praktiske oplysninger
Du vil få løn efter kvalifikationer samt pensionsordning samt udvidet sundhedsordning.
Rejsedage 5-10 dage årligt
Ansættelse gerne hurtigst muligt - men vi venter gerne på den rette. Ansøgninger behandles løbende.
Al kontakt skal ske via TEMP-TEAM.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Grundet GDPR modtager vi ikke cv og ansøgning via e-mail.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og bemandingsbureau. Vi har 45 års erfaring inden for rekrutteringer til faste jobs og vikarløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi har fokus på høj kvalitet og tæt, personlig kontakt til både kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Temp-Team A/S - Kolding, Vonsildvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6113766