INDKØBSASSISTENT TIL CASUALFRIDAY (BARSELSVIKARIAT)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

INDKØBSASSISTENT TIL CASUALFRIDAY (BARSELSVIKARIAT):

Til vores kontor i Vejle søger CASUAL FRIDAY en erfaren indkøbsassistent
med mod på nye udfordringer i en travl indkøbsafdeling, hvor to dage aldrig
er ens.

Som indkøbsassistent får du et udfordrende job med varierende arbejdsopgaver. Du vil få
en assisterende rolle i indkøbsafdelingen på CASUAL FRIDAY i forhold til ordreoprettelser,
godkendelser samt andre indkøbsrelaterede opgaver. Du får en bred kontaktflade, både
internt såvel som eksternt, hvor det forventes, at du har en god dialog med leverandørerne.

JOBBET OG AFDELINGEN:
Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi
sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til
humor og smil hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres.

ARBEJDSOPGAVER:

• Udskrivelse og igangsætning af ordrer til leverandører
• Daglig leverandørkontakt/-opfølgning
• Produktions-/ordreopfølgning på CASUAL FRIDAY
• Afskibningskontrol i henhold til deadlines og koordinering af produktionshjemtagelser
• Oprettelse af dessin samt kalkulation af indkøbsordrer i Navision
• Opfølgning på salgsprøver
• Special kunde fotoprøver
• Godkendelser til produktion
• BCI/OC registrering
• Kemi test registrering
• Kontinuerlig udfyldelse af follow-up lister på produktion
• Vedligeholdelse af stamdata i Navision

DIN PROFIL:
Vi forventer, at du er en stærk og passioneret indkøbsassistent, der elsker at have travlt og
ikke tøver, når beslutningerne skal tages. Du arbejder målrettet og sætter en ære i at levere
kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk, udadvendt og proaktiv, samt forstår at bevare
overblikket i hektiske situationer. Du er struktureret og arbejdsom.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER:
• Uddannet indkøbsassistent fra eksempelvis VIA
• Flere års erfaring som indkøbsassistent i tekstilbranchen
• Stærk på tal og analyser
• Skriver, taler og forstår dansk og engelsk (tysk er en fordel)
• Kendskab til IT (Navision er en fordel)

Hvis du vil høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte Palle Pilgaard
på tlf.: 30526579

ANSØGNINGSFRIST:
24. november 2023. Vi behandler dog ansøgningerne løbende og du bedes derfor sende din
ansøgning hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com mærket ”CF Indkøbsassistent”

TILTRÆDELSE:
Snarest muligt

ARBEJDSSTED:
Vejle

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

DK Company Vejle A/S, Edisonvej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938385

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook