BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at være i tæt kontakt med danske virksomheder samt kandidater fra hele Europa? Er du vant til at yde et højt serviceniveau, og har du lyst til at arbejde i en virksomhed, hvor gode resultater bliver skabt sammen med passionerede kolleger? Så er det dig, vi søger som vores nye personalekonsulent til vores internationale team.
Om stillingen
Din primære opgave vil være at servicere vores kunder i hele Danmark. Du skal rekruttere kandidater fra primært Polen, hvorfor du skal være flydende i polsk skrift og tale.
Du får ansvaret for finde de helt rette kandidater til vores kunder, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. indbefatte:
- At du er i tæt kontakt med dine kolleger omkring forventet bemandingsbehov hos vores kunder – og planlægge rekrutteringsaktiviteter derefter.
- At du selvstændigt skriver stillingsopslag og i samarbejde med kommunikationsteamet publicerer disse på relevante internationale portaler og jobsites.
- At du screener kandidater, afholder samtaler samt slutvurdering hver enkelte kandidat.
- At du varetager referencetagning samt udarbejder skriftlige kandidatpræsentationer til vores kunder.
- At du løbende deltager i kundemøder, med henblik på at skabe gode relationer og salgsaktiviteter.
Du vil få en arbejdstid, der hedder 08:00-16:00 mandag til torsdag og 08:00-15:30 om fredagen. Stillingen er en 37 timers stilling, men der må forventes fleksibilitet i travle perioder.
Om dig
Hvis du har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen, så vil det være en stor fordel, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har et stærkt koordinator-gen, er serviceminded, og arbejder hurtigt uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du har et stort overblik og udfører dine opgaver effektivt med mål og værdiskabelse for øje.
Du kan holde hovedet koldt i pressede situationer, så du når målene med et smil på læben. Du har en empatisk tilgang til mennesker, har gode kommunikative evner og kan derigennem føre en saglig dialog med både kolleger, kunder og kandidater. Som person byder du ind med positivitet og godt humør. Du er udadvendt, dedikeret, struktureret og har en naturlig autoritet i din personlighed.
Derudover forventer vi, at du:
- Behersker dansk og engelsk i skrift og tale samt polsk sprog.
- Er en erfaren bruger af Microsoft Office-pakken. Kendskab til Navision er en fordel, men ikke et krav
- Er i besiddelse af gyldigt kørekort (B) samt kan stille bil til rådighed. Du vil naturligvis modtage kørselsgodtgørelse efter statens takster
- Gerne har kendskab til rekrutteringsprocesser (ansættelse, afskedigelse, overenskomster)
Du bliver en del af Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau med 38 afdelinger fordelt over hele landet. Du vil blive en del af et team med en høj arbejdsmoral, hvor god energi og godt humør vægtes utrolig højt. Du samarbejder og sparrer løbende med dine kolleger, og du får en leder, der lytter til dig og værdsætter din indsats.
Vi tilbyder en lønpakke, der tager udgangspunkt i dine kvalifikationer samt pension, sundhedsforsikring, tandforsikring samt frokost- og frugtordning. Vi tilbyder et af landets største og stærkeste netværk.
Årligt tilbyder vi intern konsulentuddannelse til dygtiggørelse af dine kompetencer.
Din bopæl er ikke afgørende, da stillingen kan varetages fra alle vores lokalafdelinger.
Ansøgning og kontakt
Lyder ovenstående som jobbet for dig, så send meget gerne en ansøgning og et CV gennem Søg Stillingen. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg gerne hurtigst muligt. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning via mail.
Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte Head of International Staffing Andrei Maierean på tlf. 61 63 07 19 eller HR-chef Kasper Reinhold på 61 63 07 35.
En del af dansk erhvervsliv siden 1995
JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.
JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 37 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.
JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 195 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer
Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance A/S (køkken- og kantinebemanding).
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Vejle, Boeskærvej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983832