Kirkegårdsadministration søger medarbejder med hjertet på rette sted

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Medarbejder til kirkegårdsadministrationen

 

Kan du holde hovedet koldt og hjertet varmt?

Så er det måske dig, vi søger som medarbejder til vores kontor, hvor vi har administrationen for 5 kirkegårde.

Kontoret ligger på Nordre Kirkegård, Vejle.

Stillingen er på 30 timer ugentlig.

Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest pr. 1. november 2024                  .

 

Vi kan tilbyde dig:

  • Et meningsfyldt arbejde blandt gode kolleger – heraf 5 på kontoret
  • En dagligdag med mange forskelligartede opgaver
  • Gode muligheder for udvikling og indflydelse på løsningen af dine opgaver
  • Betalte pauser, flextid og fokus på arbejdsmiljø
  • Stabile og ordnede arbejdsforhold

 

Jobbet:

  • Du får kontakt til pårørende, bedemænd m.fl. om bisættelser, begravelser, urnenedsættelser, pasning af gravsteder og andre relevante opgaver
  • Du varetager administrationen af de opgaver, der vedrører kirkegårdene
  • Du indgår i opgaven med at modtage kunder.
  • Du har lejlighedsvis andre forefaldende opgaver

 

Vi forventer, at du:

  • har uddannelse og erfaring indenfor handel- og kontorområdet herunder brug af IT
  • venligt og respektfuldt yder god service til kunder og pårørende
  • er en teamplayer og en god kollega – og du sætter pris på smil og humor i hverdagen
  • har gode formuleringsevner og udtrykker dig klart og tydeligt på dansk i såvel skrift som tale.
  • arbejder struktureret og har sans for, at opgaver løses korrekt
  • har et godt overblik og bevarer roen, når der er travlt
  • både kan arbejde selvstændigt og samarbejde om opgaverne i teamet
  • kan forstå og kommunikere på engelsk som minimum.

 

Vi sørger naturligvis for, at du får en god indføring og oplæring i opgaverne.

 

Aflønning og ansættelsesvilkår

Vi er en del af Folkekirken og ansættelse og aflønning sker efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer (OAO-S) samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer m.fl. indgået mellem Finansministeriet og HK. Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

 

 

Lønnen udgør årligt for en fuldtidsstilling (37 timer) mellem kr. 226.950 og kr. 275.347 i årligt grundbeløb pr. 31/3-2012 for 37 timer, hvilket svarer til mellem kr. 278.710 og kr. 338.145 pr. 1.4.2024. 

For 30 timer mellem kr. 184.013,51 og kr. 223.254,32 i årligt grundbeløb pr. 31/3-2012, hvilket svarer til mellem kr. 225.981,08 og kr. 274.171,62 pr. 1.4.2024

De oplyste lønninger er eksklusiv pension, og der er mulighed for forhandling af funktions – og kvalifikationstillæg.

 

Spørgsmål, ansøgning og samtaler

Har du yderligere spørgsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte teamleder Inge Hauge Hansen på

tlf.nr. 76 41 38 23 eller ihh@vejle-kirkegaarde.dk eller kirkegårdsleder Morten Nielsen (ferie i uge 34, 35 og 36) på tlf. 76 41 38 26 eller mn@vejle-kirkegaarde.dk.

 

Ansøgning med relevant dokumentation og CV sendes pr. mail til 4942fortrolige@sogn.dk

 

Ansøgningsfrist: 19. september 2024 kl. 12:00. 

 

Samtaler afholdes løbende.

 

Vejle Kirker og Kirkegårde www.vejle-kirkegaarde.dk driver 5 bykirkegårde i Vejle og administrerer 4 sognes økonomi.

I Skovkapellet på Nordre Kirkegård afholdes ca. 150 højtideligheder årligt, og på kirkegårdene har vi tilsammen ca. 50 begravelser og ca. 350 urnenedsættelser årligt.

Vi er 23 glade og dedikerede ansatte gartnere og administrative medarbejdere med mange års erfaring i branchen.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

VEJLE KIRKER OG KIRKEGÅRDE, Havelodden, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100435

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook