BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi mangler en kollega i vores udviklings- og kommunikationsteam. Så hvis du både kan lave et SoMe-opslag, der tager kegler og kan facilitere udviklingsprocesser, så skal du skynde dig at læse videre!
Jobbet
Vi søger lige nu en kommunikations- og udviklingskonsulent, der meget gerne må have erfaring indenfor ledelses- og organisationsudvikling. Som en del af teamet vil du få en central rolle i Staben og på tværs af Børne- og ungeforvaltningen, hvor du understøtter chefgruppen, ledere og kollegaer.
Dine primære ansvarsområder vil være delt i tre hovedopgaver
Du vil indgå i Børne- og ungeforvaltningens kommunikationsteam, hvor du sammen med en kollega har ansvaret for forvaltningens kommunikation såvel internt som eksternt. I understøtter dagtilbud, institutioner og skoler med deres kommunikation og er ansvarlige for forvaltningens SoMe-kanaler. Ofte vil dit arbejde bestå af at besøge kommunens dagtilbud, skoler og institutioner og understøtte dem med det, de har brug for.
Derudover vil du særligt være ansvarlig for det grafiske spor, dvs. produktion af materialer, opsætning, ideudvikling mv. Erfaring med InDesign og Illustrator er en klar fordel.
Du indgår også i kommunens samlede Kommunikationsforum, da vi har et tæt samarbejde med andre kommunikationskonsulenter på tværs af kommunen for på den måde at sætte den samlede retning for Vejle Kommunes kommunikation.
Samtidig bliver du en del af Stabens udviklingsteam, som b.la. arbejder med ledelses- og organisationsudvikling, faciliterer udviklingsprocesser og udøver ledelsessparring. Pt. arbejder vi b.la. med forankringen af en ny børne- og ungepolitik, igangsætning af et større udviklingsprojekt, som involverer hele forvaltningen, klima og bæredygtighed i børnehøjde – og et tæt samarbejde med NGO-organisationer og civilsamfundet, herunder sagsfremstillinger, notater, rapporter m.m.
Du vil også have en stor rolle ind i chefgruppen, der består af cheferne for fagområderne samt direktøren for forvaltningen. Din rolle bliver bl.a. at være sekretær til møderne for chefgruppen.
Vi ønsker os
- At du bidrager til et stærkt kollegialt kontorfællesskab.
- At du har et godt kendskab til InDesign og Illustrator, er vant til at arbejde med SoMe og kan jonglere mellem kommunikations- og udviklingsopgaver – ofte på samme dag.
- At du har et godt kendskab til og erfaring med ledelses- og organisationsunderstøttelse.
- At du er kreativ med blik for relationer både i kommunikationsopgaverne – men bestemt også i forhold til interessenter i udviklingsprocesser.
- At du tager ansvar for at lede både op og ned.
- Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse gerne suppleret med relevant efteruddannelse.
I B&U Staben er vi 23 engagerede medarbejdere fordelt på flere teams, der b.la. arbejder med HR, økonomi, GPDR, jura, udvikling og kommunikation. Vi har fokus på en kompetent, smidig og løsningsorienteret opgaveløsning. Du vil blive en del af teamet Udvikling og Kommunikation, som arbejder med kommunikation og udvikling. Vi vægter en kultur, hvor fagligt og kollegialt fællesskab er i fokus.
Ansøgningsproces
Ansøgningsfristen er 8. september 2024, og vi forventer at holde samtaler i uge 37.
Stillingen er på 37 timer
Tiltrædelse snarest mulig
Løn er efter gældende overenskomst.
Har du lyst til at vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Stabschef Ina Fejring på telefon 22 99 25 05 eller mail INAFE@vejle.dk. Du kan også kontakte faglig leder Krestine Krogh Thomsen på 23 70 58 64 eller mail krkth@vejle.dk.
Attester
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest med samtykke.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8a8d008e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6099494