Lønkonsulent til Vejle Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Vil du med på vores hold?

Vi er et hold af engagerede og dygtige lønkonsulenter, som mangler en kollega mere.
Vi er et hold, der har været med til at udvikle et helt nyt digitalt ansættelsessystem, som vi er den første kommune i Danmark, der tager i brug den 11. marts 2024.
Kort sagt, så er vi et hold der står sammen om alle opgaver, både de mange daglige, men også alle vores udviklingsopgaver.

Tiltrædelse senest den 1. april 2024.
 Dine arbejdsopgaver hos os kan bl.a. være:
 

  • Alle opgaver i lønsystemet
  • Rådgivning og hjælp til ledere og personaleadministratorer
  • Refusionsopgaver i Nemrefusion
  • Opgaver i E-indkomst og afstemninger
  • Alverdens andre bolde, der skal gribes
 Vi ønsker dig, der er:
 
  • Initiativrig og nysgerrig på lønområdet
  • Udadvendt og trives med både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Kan arbejde selvstændigt, men samtidig også kan indgå i forskellige teams og bidrage positivt til afdelingen som helhed
  • Kan arbejde systematisk og håndtere mange afbrydelser
 Vi tilbyder dig
 
  • En arbejdsplads, der konstant er i udvikling
  • Et fagligt stærkt fællesskab
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi spiller hinanden gode
  • Et afvekslende job med en god blanding af faste opgaver og ad hoc-opgaver

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst for HK-personale indgået imellem KL og HK og regler om ny løn.
 Om os

Det er rigtig vigtigt for os at have et godt samarbejde med vores institutioner, så vi i fællesskab når målsætningen om, at alle 11.500 ansatte får den rette løn til rette tid. Vi er gode til at systematisere vores opgaver og arbejder hele tiden med at optimere opgaveløsningen igennem arbejdsgange og udvikling af systemer. Afdelingen har 21 ansatte i alderen 22-63 år, og vi trives med en uformel og humorfyldt omgangstone.

Ansøgningsfrist
18. februar 2024.

Har du lyst til at vide mere?
Så kontakt afdelingsleder Britta Brunbjerg på tlf. 76 81 16 29 eller mobil 30 35 06 74, bribr@vejle.dk eller faglig koordinator Dorthe Slæbo på tlf. 76 81 16 18, dorsl@vejle.dk 
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ae4141f1)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980195

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook