Økonomikonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at få styr på regnskabstallene og formidle dem til ledelsen? Ønsker du dig en stilling, hvor du kommer tæt på forretningen? Så er du måske vores nye økonomikonsulent.

Om jobbet

Du bliver en del af økonomiafdelingen på hovedkontoret i Vejle, hvor du vil arbejde sammen med 10 engagerede kollegaer. Vi er et dedikeret team af medarbejdere, der har et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt. Vi tillægger vidensdeling og kollegial støtte afgørende værdi. Vi samarbejder og sparrer med hinanden på kryds og tværs af opgaver og fagligheder.    

Du indgår i vores team af regnskabskonsulenter, der servicerer ca. 85 hjems forstandere og sekretærer med følgende opgaver:

  • Sparring med hjemmene omkring driften
  • Afstemning af balanceposter m.v.
  • Analyse af driftskonti 
  • Udarbejdelse af opkrævninger til beboere og kommuner
  • Kvartals- og månedsrapportering 
  • Udarbejdelse af årsrapporter og koordinering med revision
  • Budgetlægning i samarbejde med ledelsen
  • Sæsonprægede opgaver som takstberegning og budgetanalyser
  • Videndeling og oplæring af nye medarbejdere i bogføring og ERP.

Om dig

Det er vigtigt, at du har lyst til at være en del af et større team og bidrage til, at teamet trives og performer. Du trives når:

  • der er fart på opgaverne
  • du får opgaverne struktureret og har et godt overblik
  • du tager ansvar for opgaverne og overholder aftaler og deadlines
  • du med den fornødne tålmodighed formidler komplekse problemstillinger på en forståelig måde overfor ikke økonomi-kyndige
  • indgår aktivt i løsningen af fælles opgaver, samtidig med at du har ansvaret for "egne" områder
  • har daglig kontakt med dine "kunder" i form af kollegaer, forstandere, sekretærer

Du kommer enten fra en lignende stilling som konsulent, en stilling som controller eller som bogholder med evner og lyst til mere controlling. Du har fået en god og bred erfaring med diverse regnskabs- og controllingopgaver igennem dine tidligere ansættelser. 

Du har en god forretningsforståelse og har styr på Excel og ERP system. Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og flere års erfaring inden for økonomi og regnskab.

Vi tilbyder

Som vores nye kollega kan du forvente at blive budt velkommen i et fællesskab, hvor ordentlighed og respekt for det enkelte menneske ligger os på sinde. Vi vægter et godt og tillidsfuldt arbejdsmiljø, hvor du får frihed under ansvar og indflydelse på opgaveløsningen.

Stillingen er en fuldtidsstilling på gennemsnitligt 37 timer, men er du den rigtige til opgaven og ønsker en kortere arbejdsuge, finder vi også ud af det. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Løn- og arbejdsvilkår i henhold til kvalifikationer og under HK-kommunal overenskomst.

Dit arbejdssted er vores hovedkontor i Vejle, Skomagervej 11. 

Hvis du har lyst til at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Henrik Daugård Nielsen på tlf.: 20 60 45 60

Ansøgningsfristen er den 15. februar 2024, men ansøgninger behandles løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Du kan søge stillingen her.

Danske Diakonhjem opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  

 

Om os Danske Diakonhjem har eksisteret siden 1958 og er landets største ikke-kommunale udbyder af pleje og omsorg på plejehjem og bofællesskaber. Vi er en landsdækkende selvejende non-profit-organisation, og vores mål er at levere hjemlig, hjertevarm og respektfuld pleje og omsorg. Vi driver og administrer i øjeblikket 85 HJEM og er ca. 4.500 medarbejdere. På hovedkontoret i Vejle er vi knapt 50 ansatte.

I Danske Diakonhjem er det kristne livs- og menneskesyn fundament og afsæt for vores arbejde, og vi forventer, at du kan se dig selv i en organisation, hvor nogle af de bærende værdier er, at vi betragter ethvert menneske som unikt og værdifuldt samt respekterer andres holdninger, meninger, værdier og levevis.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Danske Diakonhjem, Skomagervej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981980

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook