Økonomimedarbejder til spændende opgaver inden for praksisområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til varierende og udfordrende økonomiopgaver? Er du i stand til at varetage mange forskelligartede opgaver inden for økonomi og regnskab? Trives du i et miljø, hvor du har stor selvstændighed i opgaveløsningen? Så er du måske den økonomimedarbejder, vi mangler i Praksis i Region Syddanmark.

Den ene af vores 2 økonomimedarbejdere har fået en ny stilling, og vi søger derfor en 37 timers økonomimedarbejder til vores økonomiteam. Den anden medarbejder i teamet har sine primære opgaver uden for økonomiteamet, så du vil efter oplæring komme til at være den primære i økonomiteamet.

Opgaver
Opgaverne indebærer håndtering af afdelingens fakturaer, herunder fordeling af fakturaer til godkendelse, efterfølgende bogføring samt kvalitetssikring. Endvidere er der udarbejdelse af afdelingens ledelsestilsyn med tilhørende stikprøvekontrol, udtræk af rapporter, samt gennemgang af det månedlige ledelsestilsyn med afdelingschefen. Øvrige opgaver er bl.a. håndtering af henvendelser fra leverandører, primært skriftlige.

Dertil kommer øvrige kontrolopgaver som fx kan handle om opfølgning på IT sikkerhed – bl.a. brugeradgange.

Den nærmere arbejdsdeling mellem dig og din nærmeste kollega aftales efter ansættelse.

Vi arbejder teambaseret i afdelingen, og vi vægter højt, at I har et selvstændigt, fælles ansvar for opgaveløsningen inden for området.

Din profil

Vi lægger vægt på, at du
- har administrativ erfaring fra det offentlige
- har interesse for at arbejde med tal og økonomi
- er omhyggelig og serviceminded
- kan arbejde selvstændigt og er opsøgende i forhold til forbedringer af arbejdsgange og lignende
- kan holde overblik over flere sager på én gang
- er god til at overholde deadlines
- er fleksibel i forhold til løsningen af opgaverne, arbejdsbelastningen, samt med hensyn til at påtage dig varierende opgaver
- kan samarbejde med kolleger, øvrige faggrupper og andre samarbejdspartnere
- vil bidrage aktivt til at fastholde det gode arbejdsmiljø i afdelingen

Du har en kontoruddannelse (fx HK, adm. bachelor, financial controller eller lign.) og gerne erfaring fra det offentlige. Vi ser meget gerne, at du har erfaring med at arbejde med økonomi, tal og excel.

Om os

Praksis er en afdeling i regionshuset i Region Syddanmark. Vi varetager opgaver inden for drift, planlægning og udvikling inden for sundhedsvæsenets praksisområde. Afdelingen løser opgaver i forhold til praktiserende læger, praktiserende speciallæger, fysioterapeuter, psykologer, kiropraktorer, tandlæger, fodterapeuter og apoteker.

Vi er ca. 65 medarbejdere med meget forskellige baggrunde. Vi arbejder teambaseret, men er gode til at hjælpe hinanden på tværs af teams. Vi er en afdeling med en uformel omgangstone og et godt arbejdsklima.

Vil du vide mere?

Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Trine Malling Lungskov på tlf. 2920 1790. Du er også velkommen til at sende en SMS, så ringer Trine tilbage til dig.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Arbejdsstedet er i regionshuset i Vejle. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er 9. januar 2024

Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 18. januar 2024.

Ansættelsesstart

Snarest muligt og senest 1. marts 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Syddanmark, Damhaven , 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962758

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook